Klokkebutikker, AD'er - Ko Samui, Thailand

Medlem
7. aug. 2016
Sted
Oslo
For de bereiste her, har Ko Samui noe å by på når det gjelder klokker? Annet enn "best fake Roles" som stort sett er det Google gir meg når jeg prøver søke etter forhandlere?

Ingen spesielle preferanser, bare lurer på hva som finnes som det kan gå an å gå og se på!

Har bare vært i transit på koh samui, men har vel en feeling av at det ikke er så mye der, og at man generelt må til bangkok (evt Phuket?).
I Bangkok er det flere store ADer og high end merker på bl.a. Siam Paragon kjøpesenter (anbefales!). Rolex ADer finner du flere plasser (flest i det området). De har jo ikke så mye spoetsmodeller inne, men så noen i fjor faktisk, men blir uansett dyrt med norsk mva.
Var innom central world kjøpesenter i mars, der har de i en krok gjemt en håndfull små klokkebutikker som alle hadde en håndfull rolex, både nye og vintage (ikke mange), og noe Patek. Skulle dog vært rimelig sikker på hva jeg kjøpte for det var litt "dodgy" sjapper og holdningene/servicenivået (samt engelskkunnskapen) var helt på trynet... Og de hadde mye Rolex skiver til salgs, så det er ikke første stedet jeg ville reist til for å finne en original vintage...

• Liker
Reaksjoner: kyrrer