Klokkebutikker Alicante/Torrevieja

Medlem
4. feb. 2011
Sted
Stavanger
Jaja, og da viser det seg at familien skal på tur til det man trygt kan kalle norges største gamlehjem, nemlig Torrevieja, Alicante.

Og da lurer jeg på om noen av dere her inne vet om noen klokkebutikker, gjerne brukt i området.

Setter stor pris på tips og evnt adresser.

Mvh
Simenhv

Heisann. Jeg har hus der nede og meg bekjent finnes det ikke noe interessant i Torrevieja. Du må nok til Alicante. Der tror jeg de har AD'er for det meste.

Når du først er hos Amaya så vil jeg anbefale å krysse gaten og ta en tur innom Corte Ingles sin gourmet butikk;)

I Alicante finner du en del AD-er. Hos Massimo Bianco har de sinna sikkerhetsvakt utenfor, JLC, Lange, Piaget +++ innenfor.

El Corte Ingles er store kjøpesenter hvor man får det meste, også klokker. I Alicante er det såvidt jeg husker to slike sentre, på den som ligger lengst ned i byen har de en stor klokkeavdeling med greit utvalg av bl. a Omega. Meeeget pene, spanske selgere (også mannlige, i følge min bedre halvdel).

I tillegg til disse finnes det en haug av små gull-sjapper som kjøper og selger brukte ur. Mange av disse har noen gamle Rolexer o.l. i vinduet. Se etter skilt med "oro comprado" eller noe sånt.