Klokkecafé – løst og fast om klokker

Ting er sykliske. Når ting er positive, tror mange tingene skal vokse inn i himmelen. Når ting er negative, spår mange at ting skal til helvete. Det kommer alltid frem randbetingelser når ting svinger - og i de aller, aller fleste tilfeller svinger tingenes tilstand godt innenfor disse randbetingelsene.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Klikket meg bare innpå den ene linken. Selvfølgelig uaktuelt dyrt for en ståldiver, men jeg hadde nesten forventet at den skulle kostet mer.
Må ikke handle klokker med hjernen, men med hjertet 🤓
Synes vel titanium utgaven er kulere personlig, litt for mye polerte flater for min smak på denne. Ikke mye som skiller de i pris heller, 248k i titan. Her er hands on review of side by side med titanium.

Må ikke handle klokker med hjernen, men med hjertet 🤓
Synes vel titanium utgaven er kulere personlig, litt for mye polerte flater for min smak på denne. Ikke mye som skiller de i pris heller, 248k i titan. Her er hands on review of side by side med titanium.
Joda, det er sant 😃 men jeg synes fortsatt det er litt stivt å betale så mye for stål.
Også vet jeg ikke helt om jeg greier å svelge imaget til BP med "verdens eldste" og det der, når sant skal sies er BP fra 1992 når Bivér og det som skulle bli Swatch kjøpte navnet. Synes historien blir litt tilpasset underveis med BP.

Men bortsett fra det så er klokken i seg selv fin.

Joda, det er sant 😃 men jeg synes fortsatt det er litt stivt å betale så mye for stål.
Også vet jeg ikke helt om jeg greier å svelge imaget til BP med "verdens eldste" og det der, når sant skal sies er BP fra 1992 når Bivér og det som skulle bli Swatch kjøpte navnet. Synes historien blir litt tilpasset underveis med BP.

Men bortsett fra det så er klokken i seg selv fin.
Langt på vei enig med deg. Var skrevet med glimt i øyet :) Høy pris for hva man får. Men kul klokke i en fin størrelse.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Hei hei, hvem er det som ikke pynter litt på CV-en sin da? 😉 Personlig mener jeg prisen på BP FF er mye lettere å forsvare enn prisen på en sub… og selv om de kanskje ikke har produsert klokker kontinuerlig siden 1735 med Blancpain på skiva så er det da ikke tvil om at de har en rik historie 🫶🏼

IMG_4475.jpeg