speedieThomas
Støttemedlem
Steike. GP Laureato 38mm, den satte seg litt i huet... tror nesten jeg ble litt nyforelska her nå.
.
Feltet snevres inn, og alle favorittene mine er fortsatt med.Vanskelig å velge, men:
Vis vedlegg 210416Vis vedlegg 210417
Vis vedlegg 210418
Og selvfølgelig disse to i Petite Aiguille
Vis vedlegg 210419Vis vedlegg 210420
Kors og hvitløkVis vedlegg 213149
Artig dykkervariant
Kors og hvitløk
Hei! Alltid gøy når noen er på vei mot Panerai (den rette veien å gå, imho)! Det er vel sikkert sagt 100 ganger før, men en 44 mm PAM funker faktisk helt fint på de fleste. Selv ble jeg overrasket da jeg innså at 47 mm (manuell, dog) faktisk passer meg fint Poeng: Ikke avskrive 44 mm for tidlig, for de har jo svært heftig utvalg i den klassen.Hei!
Har begynt å kjenne på kriblingen etter noe nytt. Har i lengre tid hatt lyst på en Panerai, men har foreløpig ikke tatt steget.
Klokken jeg har sett meg ut er en PAM1028 (42mm). Noen som har noen erfaringer å dele? Jeg må innrømme at jeg synes denne klokken er utrolig tøff og med en helt fantastisk skive. Jeg har ikke verdens største håndledd, så ser for meg at 42mm er maks for meg.
Og er det noe å hente på «Bjerke-salg»? Må uansett spare en stund, men kanskje dette kunne blitt sommerklokken 2021? Har ikke klart å finne så mange av denne på bruktmarkedet, men tilsynelatende kan det være en del kroner å spare på kjøpe nytt fra USA – selv etter at MVA er betalt.
Setter pris på alle innspill!
Vis vedlegg 213162
Om du drømmer om å jobbe med klokker av ypperste klasse. Så er tiden inne nå!
Norges ledende urmaker søker deltidssansatt | FINN.no
Urmaker Bjerke søker til våre 2 butikker i Oslo nå etter engasjerte selgere som er opptatt av å levere kvalitet i alle ledd for å skape de aller bestewww.finn.no
Norges ledende urmaker søker fulltidsansatt | FINN.no
Urmaker Bjerke Karl Johan søker en engasjert selger som er opptatt av å levere kvalitet i alle ledd for å skape de aller beste kundeopplevelsene. Vi leterwww.finn.no
Denne jobben skal jeg klare!
"Nei, du fåkke stå på venteliste."
"Nei, du fåkke kjøpe klokke her."
Både på norsk og engelsk.
Denne jobben skal jeg klare!
Når du treffer @UJU aka "The Inside Man" hos Bjerke:Denne jobben skal jeg klare!
Polo Ralph Lauren med en ny kolleksjon. Slakt i alle kanaler så langt, med rette
Introducing: The Ralph Lauren Polo Watch Collection
The latest fashion watches from the fashion icon, and watch lover.www.hodinkee.com
"Price: Range from $1,650 to $2,150 depending on configuration." ---- WTF?? Jeg trodde kanskje vi snakket 3-4k NOK...Gull fra kommentarfeltet hos Hodinkee:
"Hopefully Ralph Lauren paid you guys a lot of money for this ad."
Mye gull herGull fra kommentarfeltet hos Hodinkee:
"Hopefully Ralph Lauren paid you guys a lot of money for this ad."