Reim av gummi av aller høyeste kvalitet (ala Everest) med vanlig 20mm bredde. Tips?
Edit: ikke tropic-style.
Reim av gummi av aller høyeste kvalitet (ala Everest) med vanlig 20mm bredde. Tips?
Edit: ikke tropic-style.
Det var jo ikke så ille pris heller da.20mm STRAIGHT END FKM RUBBER STRAP (UX03)
FEATURE o Material: Pure vulcanized FKM rubber anti-UV, anti-dust and anti-allergic o Buckle Type: Brushed 316L stainless steel tang buckle (can be upgraded to PVD Black, Rose Gold or Yellow Gold) o Strap Color: Black, Royal Blue, Grey, Green, Orange o Design to fit: All kinds of 20mm lug-width...www.crafterblue.com
Denne traff meg
Casquette | Girard Perregaux
www.girard-perregaux.comHands-On: Girard-Perregaux Debuts Casquette 2.0 Watch | aBlogtoWatch
The new Girard-Perregaux Casquette 2.0 watch, released in 2022, with expert analysis, specs, price, and original photos.www.ablogtowatch.com
Helt enig, et skrekkeksempel! Omtalen og bildene til ablogtowatch som gav meg mersmak.Det tror jeg er den verste introduksjonen til en klokke jeg har vært borti. Interaktiv arkadespill for å komme til specs og pris? Håper dette ikke blir en greie…
Denne traff meg
Casquette | Girard Perregaux
www.girard-perregaux.comHands-On: Girard-Perregaux Debuts Casquette 2.0 Watch | aBlogtoWatch
The new Girard-Perregaux Casquette 2.0 watch, released in 2022, with expert analysis, specs, price, and original photos.www.ablogtowatch.com
Jeg stemmer i så fall i for 100 % boikott. Dvs at du bør gjemme klokken i mørkekjelleren og at ingen bør kjøpe russisk klokke før Russland begynner å bli spiselig igjen. Kan ta laaang tid, men til gjengjeld kan det jo hende at klokken øker i verdi når «boikott» heves og alle har vært lojale.Jeg ble sittende å tenke mens jeg stilte min Vostok Komandirskie. Hvis Russland invaderer Ukraina og skaper X antall år med konflikt, vil Vostok ende opp å bli skydd som pesten, eller vil merket fortsette med sin lille nisje internasjonalt? Manuelle armbåndsur blir vel ikke brukt i noen form i dagens krigføring, så da får vel ikke merket noen «positiv» militær status, som f.eks Laco og Stowa for Tyskland under WW2?
Vis vedlegg 281524
Jeg ble sittende å tenke mens jeg stilte min Vostok Komandirskie. Hvis Russland invaderer Ukraina og skaper X antall år med konflikt, vil Vostok ende opp å bli skydd som pesten, eller vil merket fortsette med sin lille nisje internasjonalt? Manuelle armbåndsur blir vel ikke brukt i noen form i dagens krigføring, så da får vel ikke merket noen «positiv» militær status, som f.eks Laco og Stowa for Tyskland under WW2?
Vis vedlegg 281524
Har du bare hatt 3? Hehe
Enig, la oss holde politikk og klokker separat. Sveitserne solgte til både aksemaktene og de allierte under WW2. Alle klokker med historisk element er interessante.Det er bare de Sveitsiske klokkene som er nøytrale og uskyldige.
Alle andre har vært å bombe eller å slakte folk og spesielt de Amerikanske klokkene.
Da er det bare å slappe av på temaet