Klokkemesse på Ekebergrestauranten?

Hovedsignal

Støttemedlem
Medlem
4. okt. 2014
Sted
Oslo
Hørte på Morgenklubben med Loven og Co i dag tidlig.

Øyvind Loven sa da at han skulle på klokkemesse på Ekebergrestauranten senere i dag.

Jeg finner absolutt ingenting om det når jeg Googler. Noen som har hørt noe om det?

Kan jo hende det er en invite only greie, eller at det bare er jeg som er dårlig på å finne informasjon

Hørte på Morgenklubben med Loven og Co i dag tidlig.

Øyvind Loven sa da at han skulle på klokkemesse på Ekebergrestauranten senere i dag.

Jeg finner absolutt ingenting om det når jeg Googler. Noen som har hørt noe om det?

Kan jo hende det er en invite only greie, eller at det bare er jeg som er dårlig på å finne informasjon

Ukjent for meg óg, uten at det skal vektlegges for mye

Kanskje en midnattsmesse for klokkere?

David Andersen har jo premierevisning av Tag Heuer Turbillon og 01 serien for inviterte kunder i kveld, kanskje pressen er invitert på en "før visning" med lunsj?

• Liker
Reaksjoner: MrRambutan
protid_pressevising_2016-8208.jpg

Disse ble invitert på klokkevisning, og ingen fra TS? Mulig jeg er sær nå, men hvorfor MÅ man på død og liv invitere "kjendiser" / motebloggere / *insert whatever you want here* på slike ting?

Jeg ser at dette innlegget kanskje burde ha blitt postet under "Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition" -tråden...

Disse ble invitert på klokkevisning, og ingen fra TS? Mulig jeg er sær nå, men hvorfor MÅ man på død og liv invitere "kjendiser" / motebloggere / *insert whatever you want here* på slike ting?

Jeg ser at dette innlegget kanskje burde ha blitt postet under "Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition" -tråden...

Hahaha. Ser ingen klokke på noen av dem.
Men på den positive siden, kanskje en av dem oppdaget klokker.....

Er noen av disse kjendiser?

Edit:
Nå tror jeg at jeg kom på det...
Personen helt til venstre spillte vel bass i et 80 talls heavy rock band, Jon Bon et eller annet - ikke sant?
Tøffingen med hull i buksene driver vel og ror båt?
Damen med rødt hår, er ikke det hun Unni Wilhelmsen som sang og spilte så fint på 90 tallet - eller?
"Gangsteren" helt til høyre spilte vel en bi-rolle i den innvandrer filmen som het Izzatt eller noe slikt?

Redigert:
Er noen av disse kjendiser?

Edit:
Nå tror jeg at jeg kom på det...
Personen helt til venstre spillte vel bass i et 80 talls heavy rock band, Jon Bon et eller annet - ikke sant?
Tøffingen med hull i buksene driver vel og ror båt?
Damen med rødt hår, er ikke det hun Unni Wilhelmsen som sang og spilte så fint på 90 tallet - eller?
"Gangsteren" helt til høyre spilte vel en bi-rolle i den innvandrer filmen som het Izzatt eller noe slikt?

Bingo!

Fra spøk til alvor, det hadde vært interessant om man kunne ha en "talking watches" liknende greie i Norge, men jeg tror dessverre at kombinasjonen kjendis og litt over gjennomsnittet klokkeinteressert er vanskelig å finne (eller er det?). Det virker som om bransjen / reklamebyråene tror man kan selge flere klokker ved å invitere noen som slenger ut et instagram-post / blogg-innlegg om messen.
(igjen, dette er noe jeg kanskje burde ha postet i "Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition" -tråden)

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
Jon Øigarden, Giertsen og kongen. Sistnevnte sin episode blir vel ikke mange sekundene, men jeg hadde sett på det. Journalist får være Eckbos Ove Hoff, eventuelt Jon Henrik.