Klokken for en gærning?

Synes ikke noe særlig om disse pro-hunter versjonene.:sad:
Synes vel egentlig ikke noe om DLC i det hele tatt.
Hvorfor tukle med et allerede perfekt design?

Jeg

Syntes alle de svarte versjonene var alldeles nydelige. Exploreren ikke minst ga meg vondt i saldoen min.

Kan noen fortelle meg hva disse Pro hunter eksemplarene er for noe. Er det noen som modder rolexer eller er det Rolex selv som står for "oppgraderingen" ?

Som sagt utrolig flotte, i mine øyne :)

Jeg har sett prohunter gmt'en live, og den er dritkul. Jeg hadde kjøpt en om jeg hadde 100K bare liggende og slenge :)

Synes også den er ufattlig tøff, noen må tørre å tenke litt ut av boksen:D
Dessverre kan jeg ikke forsvare prisen, mye annet kult på listen før en Pro-hunter

Jeg også synes disse er ganske tøffe. Har sett et par 16610 fra Prohunter, og det er ganske lekkert gjort. Har sett et par amatør-coatinger også, og det er ikke lekkert...

Tja, litt ambivalent forholdt til disse. Likte de godt før jeg ble en konservativ og kjip Rolex fanboy.

Vi husker vel alle Exp II som lå ute på Blocket. Den var lakket sort. :roll:

Mitt poeng er vel at... Hvis du kjøper en for å lure naboen.. Be my guest, men kjipt å vite at du ikke vet hvordan orginalen faktisk er:/

Jeg synes de er kule. Bare passe på å ta service hos en AD som er litt kompis. Kan fort bli dyrt om den havner hos RSC :roll:

Nå har jeg orginalen, ikke Pro-Hunteren, men en vanlig stål sub-c og jeg kunne aldri tenke meg å begynne å mekke og leke urmaker med den selv, derimot med en rep. til 600,- kr kan du forske ut saker og ting, og faktisk lære deg en god del saker også, så jeg synes heller det er kjipt for den som bare har orginalen og aldrig får sett innsiden eller forsket ut noe som helst på den.;)

Hvis du vil utforske synes jeg heller du bør kjøpe en Alpha eller noe annet hommage.
Replicaklokker faller stort sett inn under den sorte økonomien, og er med å finansiere en masse styggedom vi helst vil være foruten i samfunnet.:mad:

Sjekk ut denne artikkelen.

Mange som gjør svarte dlc rolex´ om dagen, så markedet må nok være der ;)

Det konservative genet i meg liker den klassiske stålrolexen best, men det er også litt fristende rock´n roll i det å ta et så kjent, dyrt og konservativt statussymbol, vise fingeren til konvensjoner og "paint it black"...
-Why? -Because I can!! :twisted::mrgreen:

http://www.bamfordwatchdepartment.com/gallery.cfm

http://www.projectxdesigns.com/

http://www.timeandgems.com/Black-Rolex-DLC-Special-Edition-Watches.html

Kunne gjerne hatt en, men føler jeg må ha litt mer erfaring med dlc før jeg tør stole på at den ikke ser ut som et billig ripete vrak iløpet av få år med daglig "beater" bruk..... Kan alltids fornye dlc laget, men det er en noe mer komplisert prosess enn å få en stålklokke polert opp. Tror dette kan påvirke annenhåndsverdien en god del.

Project X har også en moddet 16610 uten crownguards, helligbrøde? -Ja, absolutt! Men sexy klokke? -Ja, absolutt! ;)