Klokkenorge.com / Watchnorge - scam eller Rolex for en tusing?

Haha. Se under Informasjon / Ofte stilte spørsmål: "Er alle klokker ekte? - Ja, selvfølgelig"

YEAH RIGHT!!

En helt ekte 116710 BLNR til 999,- er vel et røverkjøp....
 
Særlig gode til å regne er de heller ikke. Opptil 3645% avslag :p Tror jeg skal slå til til. Klokken koster ca. 20 000 i utgangspunktet. Med 3645% avslag bør jeg få over 700 000 for å ta imot klokken.
 
  • Liker
Reaksjoner: Korpsmann
...men er det noen som VET om dette er tull? En del av klokkene ser ut til å ha "riktigere" pris også.
 
Sjekk denne nettsiden å gjør ett Google søk : http://www.wristwatch.gr/

Mistenkelig lik eller??

Klart dette er fake å ren og skjær svindel, men som du ser så er det ikke en norsk side, dette fenomenet kan du finne når det gjelder alt av "luksus" produkter (klokker,klær,sko,vekser etc.)

Håper bare ikke noen går på denne smellen...........
 
Kom over nettsiden klokkenorge.com (evt .tk) og ble overrasket over hvor seriøs den virket, dog med useriøst lave priser. Rolex for en tusing...

I følge FAQ er alle klokker ekte, så det virker ikke som en replica-selger heller. Ikke åpenbart Google-translate heller.

Noen som vet mer om denne siden?
 
Kom over nettsiden klokkenorge.com (evt .tk) og ble overrasket over hvor seriøs den virket, dog med useriøst lave priser. Rolex for en tusing...

I følge FAQ er alle klokker ekte, så det virker ikke som en replica-selger heller. Ikke åpenbart Google-translate heller.

Noen som vet mer om denne siden?
Virker noe for godt til å være sant, så er det som oftest det. Dette oser fake, replika og svindel.
 
Prøvde å gå inn fra jobPC (sorry, jeg måtte!)
Kan kanskje konkludere med at det bare er å ligge unna

Access Denied

The http://klokkenorge.com/ has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: Reputation-Phishing​
 
Føler for å understreke at jeg på ingen måte tror man får en ekte BLNR til 999kr. Og replika er ikke min greie.

Jeg lurte mer på hvor skjelettet er i skapet her. Fake klokker, betalingsscam eller annet?