Jojo men veldig flott skive på den Lange’n da!Ved plan c, så ryker ekteskapet …
Jojo men veldig flott skive på den Lange’n da!Ved plan c, så ryker ekteskapet …
Har du ikke en adskilt klokkeøkonomi?Ved plan c, så ryker ekteskapet …
Har du ikke en adskilt klokkeøkonomi?
Hvis du får deg det, så kjør plan C!
Happy wife - happy life.
Jeps! Hadde en lang periode Gro hengende bak meg på jobb. Da var det ikke enkelt å unnasluntre!
Da åpnet muligheten til å stå i kø. Depositum er inne og «build slot» er reservert til Herrens år 2028. I det minste blir det enkelt å bidra i de neste fire Klokkeplanertrådene…Samlingen skal ned til 3, to er satt og den tredje må bestemmes.
Det er ett «wild card» og det er anOrdain model 1 Green Fume. Men det er kun hvis ventelisten åpner og jeg får lagt inn bestilling i løpet av året, krysser fingrene for at mange melder pass…Vis vedlegg 354996
@gulenissen Hvor må man for å kjøpe Credor over disk?
Jeg fant en Tudor BB 79230B på Finn, hvor mitt navn var synlig på ett av bildene. Garantikort eller kvittering, husker ikke helt. Det var ikke personen jeg solgte til som var selger, selv om det ikke var så lenge etter at jeg solgte uret.Den muligheten får du bare en gang. Jeg kom over en Explorer II med mitt navn i sertet på finn en gang. Kjøpte den ikke, angrer enda. Kjøp!
Oransje Certina DS PH 1000M på vei inn. Da må svart DS PH 200M og gul Christopher Ward diver ut. Og så ser jeg etter et sportsur og en GMT, 43 mm og opp. En av dem med grønn skive. Da må to andre ut, helst først: Big Pilot (krona gnager) og Seamaster Good Planet GMT (hvit skive). Fruen er mer enn villig til å hjelpe til med det siste der. Ikke det første.