Hvalrossen
Støttemedlem
Det hadde vært rått om du hadde fått kjøpt en De Bethune DB22 @Hvalrossen !
@Edzilla: Prøvde med noe innbytte og greier, men DB-mannen ønsket kun cash, og det har jeg ikke
Det hadde vært rått om du hadde fått kjøpt en De Bethune DB22 @Hvalrossen !
@Edzilla: Prøvde med noe innbytte og greier, men DB-mannen ønsket kun cash, og det har jeg ikke
Planene er klare, nå spørs det bare på gjennomføringsevne:
Daytona med svart skive
Glashütte Original Seventies
Har tenkt å ta det med ro og nøye meg med det jeg har. Mulig en klokke eller to ryker som følge av lite bruk. Det eneste som frister akkurat nå er en Seiko snowflake. Erfaringsmessig går ikke ting helt etter planen, så tiden får vise
"Eller en Speedy Pro?" Check!Særdeles tvilsomt om noe forsvinner ut i løpet av året. Det må i så fall bli Omega Geneve Dynamic. Inn? Tja... På tide å bli voksen og gå for Sub, kanskje? Og/eller en Speedy Pro? Og eller en Panerai av noe slag, hvis den passer på pikespeiderhåndleddene?
Check!2016 - nedtrappingsåret.
Jeg skal selge meg ned fra 3 til 2 klokker. Ganske utrolig med tanke på de samlingene jeg har hatt og hva jeg har i dag. Exp 1 beholdes - Glasshutte eller GP skal ut. Da sitter jeg igjen med en allrounder og en dressklokke. Trenger man egentlig mer?
Sitter med GPen på hånda - den blirHvilken G gikk ut?
GP GTG snart da!Sitter med GPen på hånda - den blir
Løgn og fanteri Gir det 3 uker så har du solgt den sure daytonaen og kjøpt noe nyttPlanen: Ingen inn, og ingen ut
Ny leilighet resulterer i at klokkekontoen blir brukt på unødvendige møbler Så forhåpentligvis går alt etter planen.
Kan trøste meg med at det blir et hyggelig krypinn for en student