Fått litt "bronze bug" om dagen, men synes ikke akkurat at det er så veldig mye å velge på. Rent realistisk tror jeg ikke det blir noen bronzeklokke på meg med det første nettopp pga dette, men ville lufte kollektivets kunnskap før jeg avskriver dette for denne gangen.
Helsons shark diver var jo ikke så alt for dyr med sine 1100-1200 dollar, men den ble laget i det svimlende opplaget på 20 klokker. Verre er dog at den er så sinnsvakt stor og jeg har ikke så alt for store håndledd.
Panerai har noe, men det er for dyrt. Samme med "ikke panerai men litt panerai alikevel" merket Anonimo. Også alt for dyrt. Så har vi Benarius om jeg ikke husker feil, men også her var det "stort og limited som fy".
Noen som vet om noen jeg har gått glipp av ?
En 42-44mm diver i bronze med sandwitch dial tror jeg er drømmen akkurat nå .
Helsons shark diver var jo ikke så alt for dyr med sine 1100-1200 dollar, men den ble laget i det svimlende opplaget på 20 klokker. Verre er dog at den er så sinnsvakt stor og jeg har ikke så alt for store håndledd.
Panerai har noe, men det er for dyrt. Samme med "ikke panerai men litt panerai alikevel" merket Anonimo. Også alt for dyrt. Så har vi Benarius om jeg ikke husker feil, men også her var det "stort og limited som fy".
Noen som vet om noen jeg har gått glipp av ?
En 42-44mm diver i bronze med sandwitch dial tror jeg er drømmen akkurat nå .