Klokker/merker som flyr under radaren

Både min 1016 og 16570 går trygt under radaren - og trives godt med det. Opplevde en gang i utlandet at min tidligere Tudor BB, ble oppfattet som en Submariner :D

• Liker
Reaksjoner: halkla
Får mye mer kommentarer på seikoer i forhold til Rolex, og svært sjelden på nodate. Mest kommentert er seiko alpinist.

Redigert:
Har en teori om at cyklopsløs Rolex uten lenke særs sjelden blir spottet av utenforstående. SubC kan være direkte brysom i enkelte sammenhenger, en sjelden gang Explorer I. Explorer I på NATO flyr under alle radarer. Har forøvrig blitt tilsnakket av en, da jeg gikk med Tudor BB Red. Han mente det ikke var noe fett å sporte en fake Rolex(faceslap):mad:

Min Omega Planet Ocean (45,5) har uoppfordret fått komplimenter av fire damer og en mann de siste par årene. Ingen av dem fremsto som noe klokkeinteresserte, men PO’n likte de!

Mine andre ur (Rolex, Omega, Seiko) er det knapt noen som har kommentert overhodet.

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Ingen som har spottet eller kommentert noen av mine klokker med unntak av madammen. Hun spotter til gjengjeld enhver ny klokke omtrent før jeg kommer inn døreno_O "Ny klokke nå igjen:confused:"

Blir svært sjelden tilsnakket pga. klokken min, men har opplevd det et par ganger det siste året. Da har jeg hatt på en litt flashy Breitling. "Er det en Rolex du har der?"

Min hjemmelagde F35 er den som har gitt meg mest tilbakemeldinger. Yes-Watch'en er også en som ikke er helt uten tiltrekningskraft. Begge er store og litt uvanlige i design. Rolexen merkes det ikke mye til. Etter litt gransking så er det noen klokkeinteresserte på jobben. De er få, men det har dukket opp både Breitling og JLC.

Med andre ord så går dyre klokker under radaren.

8

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91