Virker som en seriøs side dette, hadde hvertfall skrevet mye fakta om de dyreste Casio modellene. Virker som de besitter litt mer kunnskap enn det man blir servert hos gullsmeden. Teksten er heller ikke oversatt ved bruk av Google som man stadig ser hos andre selgere. Spesielt privatpersoner på finn, men desverre også "forhandlere".
Klokker.no har visst et samarbeid med milforum.no, så ville vel tro det er legitimt. Har i tillegg en bekjent som har kjøpt klokke derfra uten problemer.
Gratulerer med ei glimrende klokke! Har den samme modellen bare med multiband og tough solar, brukes som referanse når jeg stiller de andre urene og er en glimrende treningspartner. Kan bare snakke for meg selv, men etter å ha jobbet med Casio G-shock produkter i over 8 år så har jeg tilgode å oppleve reklamasjoner. Et fantastisk produkt.
Hmmmm. Har egentlig aldri skjønt dette med disse G-Shockene. Forferdelig stygge klokker, men det er vell det som skal være på håndleddet vis enn skal gjøre en røff aktivitet.