Klokker som varer? tål mye, og sjelden ødelagt.

Medlem
3. jan. 2016
Sted
porsgrunn
er det casio g shock som har rykter om tåler mest?
jeg er en som er glad i klokker, har hatt kunn nixon men jeg syntes de er litt mer for ungdom, nå ser jeg mer på seiko siden jeg syntes de har mange fine klokker. men usikker hvilket som tåler min hverdag bruk.
jobber som elektriker / trener / også tar jeg nesten aldri av klokker.

har noen forlag til en bra klokke? helst sånn som ikke bytte batteri.

• Liker
Reaksjoner: JD83 og Raymond75
er det casio g shock som har rykter om tåler mest?
jeg er en som er glad i klokker, har hatt kunn nixon men jeg syntes de er litt mer for ungdom, nå ser jeg mer på seiko siden jeg syntes de har mange fine klokker. men usikker hvilket som tåler min hverdag bruk.
jobber som elektriker / trener / også tar jeg nesten aldri av klokker.

har noen forlag til en bra klokke? helst sånn som ikke bytte batteri.

Bilmekaniker og bruker selv seiko skx007/009, Omega smp300 og Rolex explorer polar. Alle disse har tålt bruken hittil, selv om de er i veldig forskjellig prisklasse.

• Liker
Reaksjoner: Preacher og cmeluk
nå begyner jeg å tvile om jeg skal ha Seiko Automatic Diver's 200M Jubilee Bracelet SKX009K2 eller Seiko Automatic Sports SNZG17K1.
SKX all day erry day. Det er en utgått modell, og vil bli ettertraktet(vi snakker ikke vill avkastning, men at de holder seg i pris) på sikt også.
Om du blir lei den rød/blå bezelen, finnes det og et hav av muligheter for modifikasjoner.

Dessuten er ikke livet som elektriker så tøft, så den vil tåle hverdagen din helt fint.
Jeg er energimontør, og jeg bruker Omegaen min som beater uten den minste betenkelighet.
Det ligger en test av hva en SKX tåler(ekstremversjon) her inne en plass, skal se om jeg finner den til deg.
Fant den!
http://www.tidssonen.no/forum/threa...mildt-sagt-annerledes-test.27290/#post-399884