G
Guest571
Guest
Er jo flere og fler som bruker Instagram, mange fra forumet legger ut fine klokkebilder, men i det store utland finnes det samlere som får selv Moore til å virke liten (beklager). Så her kommer en tråd hvor vi kan tipse hverandre om de store klokkeprofilene på Instagram. Jeg ønsker så mange tips som mulig, gammelt som nytt. Helst mekaniske ur naturligvis.
Begynner med noen jeg følger med stor glede:
anilarjandas - Mote, smykker og masse masse klokkebilder.
antiquorum - Mange flotte bilder av klokker som skal selges, mye spennede. Og dyrt.
honolulutimeco - klokkeforhandler, mange klokkebilder, men også livsstil.
fratellowatches - Klokkeforhandler, masse kule klokkebilder.
hodinkee - Selvforklarende. Masse snacks.
dr_altarrah - Kirurg fra Dubai, masse AP.
kristianhaagen - Klokkejournalist, masse flotte klokkebilder.
leeon1 - Vintageklokker, usikker på om det er egen samling eller bilder fra nettet.
ihorloger1 - Amatør urmaker, stort sett bare klokkebilder. Litt verksted bilder.
marcuswatches - Hold på lommeboka! klokker i 100K GBP+++ forhandler fra London. Sett av god tid til denne.
marujo_maorua - Asiatisk gutt med masse flotte klokker. Klokke, mat og livsstil bilder.
merzttime - Klokkeforhandler fra Asia. Masse klokkebilder samt litt mat.
thevintageconcept - Asiatisk vintage sjappe med det grommeste gromme.
thewatchspotter - Klokkeselger, masse AP, Lange og andre high end klokkebilder.
tomasberdych - Tsjekkisk tennisspiller, men absolutt en WIS. En folkelig samling for en idrettsstjerne.
watchanish - Klokkeselger, high end, masse flotte bilder.
whatchs - Svensk samler som legger ut masse bilder som folk sender til han. Absolutt en å følge.
I tillegg til disse følger jeg flere TS-medlemer, men disse er listet opp i en annen tråd.
Begynner med noen jeg følger med stor glede:
anilarjandas - Mote, smykker og masse masse klokkebilder.
antiquorum - Mange flotte bilder av klokker som skal selges, mye spennede. Og dyrt.
honolulutimeco - klokkeforhandler, mange klokkebilder, men også livsstil.
fratellowatches - Klokkeforhandler, masse kule klokkebilder.
hodinkee - Selvforklarende. Masse snacks.
dr_altarrah - Kirurg fra Dubai, masse AP.
kristianhaagen - Klokkejournalist, masse flotte klokkebilder.
leeon1 - Vintageklokker, usikker på om det er egen samling eller bilder fra nettet.
ihorloger1 - Amatør urmaker, stort sett bare klokkebilder. Litt verksted bilder.
marcuswatches - Hold på lommeboka! klokker i 100K GBP+++ forhandler fra London. Sett av god tid til denne.
marujo_maorua - Asiatisk gutt med masse flotte klokker. Klokke, mat og livsstil bilder.
merzttime - Klokkeforhandler fra Asia. Masse klokkebilder samt litt mat.
thevintageconcept - Asiatisk vintage sjappe med det grommeste gromme.
thewatchspotter - Klokkeselger, masse AP, Lange og andre high end klokkebilder.
tomasberdych - Tsjekkisk tennisspiller, men absolutt en WIS. En folkelig samling for en idrettsstjerne.
watchanish - Klokkeselger, high end, masse flotte bilder.
whatchs - Svensk samler som legger ut masse bilder som folk sender til han. Absolutt en å følge.
I tillegg til disse følger jeg flere TS-medlemer, men disse er listet opp i en annen tråd.