Klokkeshopping i Praha

Medlem
30. mai 2009
Sted
Stavanger
Tenkte å poste noen bilder tatt fra utstillingvinduet til en av prahas mange klokkebutikker. Carollinum som sjappa heter har et meget sprekt utvalg. Betjeningen var upåklagelig serviceinnstillte og kan anbefales på det varmeste. Prisene var derimåt så som så, da de var tilnærmet lik norske priser (minus VAT fratrekk). F.eks, så hadde de nettopp fått en avbestilling på en SS Daytona inne og tilbudte den til ca 70k, noe som skulle være rett under norsk listepris før siste prisstigning (??).

Men nok prat, her er noen snapshots fra utstillingsvinduet:

Praha2.jpg

Praha3.jpg

Praha4.jpg

Praha5.jpg

Praha6.jpg

Praha7.jpg

Praha8.jpg

Herlig med urrelatert resieinfo, vi kan kanskje snekre sammen en reisetråd for den urgale med tid og stunder? Med bilder og info om hvor man går for å plage vettet av sitt reisefølge rundt om i verden?

De vinduene der har jeg også tittet en del i, helt til jeg fikk beskjed av min kjære at det var på tide å gå videre.

Var en del gode vindusutstillinger i Praha, men den der var den beste jeg så.

Mistet selv vennegjengen min da jeg smatt inn på impuls for å prøve en 111 de hadde utstilt. Fikk det ikke til å lønne seg noe særlig prismessig, så ble ikke noe kjøp. Fikk derimot sett meg litt om, da folk hadde latt mobiltelefoner bli igjen på hotellet :D

Stipey, jeg skal til Praha neste måned - kom du over noen artige vintagebutikker og hvordan var eventuelt prinivået på brukt?