Klokkespotting

En italiener på nabobordet med 5711/01
20180316_214542.jpg

På kurs, og har foreløpig ikke fått tatt noen bilder, men spottet D-blue, Speedy pro, PO, eldre DJ, gull omega pie-pan, 116610LN. Håper å få tatt noen bilder etterhvert.

BLNR på en barista på Starbucks Aker Brygge i ettermiddag. Komplimenterte klokken hans, prøvde å slå av en klokkeprat og nærmere titt på den. Han var rask med å takke og jobbe videre bak disken. Trolig ikke medlem her på sonen :p

167C88FD-C72A-4CFF-B52C-9251BCA93A32.jpeg
Første gang jeg spotter medasylant. Beklager dårlig bilde men han for avgårde på trugene sine i raseri etter en dum jævel lengre oppe i bakken som sto og gaula til selskapet sitt noe om at en måtte ha Rolex om en skulle på ekspedisjon.

Vår gode venn @Hammerfjord , her som ofte med sin Speedy Pro på Mesh. God påske!

Flott Aquanaut på mørk grå gummi på BA770 til Oslo i kveld. Tynnere kasse enn jeg trodde. Veldig lekker.

Utlending, så neppe noen her inne. :p

Vis vedlegg 85875 Første gang jeg spotter medasylant. Beklager dårlig bilde men han for avgårde på trugene sine i raseri etter en dum jævel lengre oppe i bakken som sto og gaula til selskapet sitt noe om at en måtte ha Rolex om en skulle på ekspedisjon.

Vår gode venn @Hammerfjord , her som ofte med sin Speedy Pro på Mesh. God påske!

Hahaha! Eller LOL og ROFL som kidsa (kanskje) sier!

• Liker
Reaksjoner: kjetil_s