Hei,
Tenkte jeg skulle benytte meg av forumets kompetanse og erfaring...
Jeg gifter meg neste sommer og i den anledning ønsker min fremtidige kone å gi meg en klokke i morgengave. God start på ekteskapet med andre ord.. Hun har bedt meg om å komme opp med en ønskeliste, og det er her dere kommer inn.
Først, rammevilkårene:
Finnes denne fritids og dressklokken? Dressfunksjonaliteten er viktigst, da det er det daglige arbeidsantrekket. Men helt klassisk enkel klokke kommer senere.
Bør jeg gå for brukt?
Klokker jeg liker (men som ikke nødvendigvis er innenfor budsjettet:
IWC MARK XV til salgs for kr*15,819 fra en Trusted Seller på Chrono24
IWC UTC ref.iw 3251 til salgs for kr*16,186 fra en Trusted Seller på Chrono24
Zenith El Primero Chronograph automatic til salgs for kr*16,186 fra en Seller på Chrono24
Zenith Men's El Primero Chronograph Watch til salgs for kr*18,302 fra en Trusted Seller på Chrono24
Basert på dette, forslag til klokke(r)?
Tenkte jeg skulle benytte meg av forumets kompetanse og erfaring...
Jeg gifter meg neste sommer og i den anledning ønsker min fremtidige kone å gi meg en klokke i morgengave. God start på ekteskapet med andre ord.. Hun har bedt meg om å komme opp med en ønskeliste, og det er her dere kommer inn.
Først, rammevilkårene:
- Budsjett 10.000 – 17.500
- Automatic
- Anvendelig – kan brukes til både dress og fritid.
- Skinnremm
- Maks 41 mm diameter på kassen, minimum 37/38
Finnes denne fritids og dressklokken? Dressfunksjonaliteten er viktigst, da det er det daglige arbeidsantrekket. Men helt klassisk enkel klokke kommer senere.
Bør jeg gå for brukt?
Klokker jeg liker (men som ikke nødvendigvis er innenfor budsjettet:
IWC MARK XV til salgs for kr*15,819 fra en Trusted Seller på Chrono24
IWC UTC ref.iw 3251 til salgs for kr*16,186 fra en Trusted Seller på Chrono24
Zenith El Primero Chronograph automatic til salgs for kr*16,186 fra en Seller på Chrono24
Zenith Men's El Primero Chronograph Watch til salgs for kr*18,302 fra en Trusted Seller på Chrono24
Basert på dette, forslag til klokke(r)?