Klokkevender

Frank

Statsmedister
Støttemedlem
Medlem
6. jan. 2012
Tok en snartur til sentrum i dag for å kjøpe en lekker vender fra Rapport London.

evo2-large.jpg

Da jeg dro derfra hadde jeg bestilt denne:

image_70004_01_1.jpg

Å, som jeg gleder meg. :D Følger opp denne tråden med bilder når herligheten har ankommet.

Oooh. Snadder. Det så stilig ut.:)
Også fikk jeg lyst på en Explorer II i samme slengen.:D

Oooh. Snadder. Det så stilig ut.:)
Også fikk jeg lyst på en Explorer II i samme slengen.:D

Det meste fra Rapport er råstilig. Synes denne her, med sine elektriske dører, troner over alt annet. Bakdelen er jo at det bare er plass til to klokker. Så jeg kan kjøpe meg én automatikk-klokke til (to i skapet og en på labben til enhver tid), før jeg må oppgradere. Foreløpig er det ingen andre modeller som rommer fler klokker som har elektriske skyvedører though.

Det meste fra Rapport er råstilig. Synes denne her, med sine elektriske dører, troner over alt annet. Bakdelen er jo at det bare er plass til to klokker. Så jeg kan kjøpe meg én automatikk-klokke til (to i skapet og en på labben til enhver tid), før jeg må oppgradere. Foreløpig er det ingen andre modeller som rommer fler klokker som har elektriske skyvedører though.

De har absolutt mye flott, men noe uflott lages også av rapport;) Kult med disse dørene ja, men de koster vel litt også!?

Denne var rålekker, men jeg gjetter at den fort koster 1/4 brukt Rolex Explorer I?

Stiv pris på den, ja. Egentlig litt over the top. Jeg hadde bestemt meg for pyramiden, som koster 4500.-, og endte opp med å betale litt over det firedobbelte. Sukk. Men slipper jo å åpne døra selv … :rolleyes:

Stiv pris på den, ja. Egentlig litt over the top. Jeg hadde bestemt meg for pyramiden, som koster 4500.-, og endte opp med å betale litt over det firedobbelte. Sukk. Men slipper jo å åpne døra selv … :rolleyes:

Det blir sikkert helt syykt digg å slippe å åpne den døren :) Med det i tankene, blir ikke prisen så stiv allikevel!

Haha, den filmen er så genial!

Pyramidewinderen er så vakker. Litt som skikkelige hifi-komponenter..