G
Guest571
Guest
Ha ha. Genialt.
Fikk du ikke lyst til å skjære av deg armen etter å ha besudlet håndleddet på den måten...
Jo, så absolutt. Tror jeg må bære Rolex'n på høyre hånda idag gitt.
Ha ha. Genialt.
Fikk du ikke lyst til å skjære av deg armen etter å ha besudlet håndleddet på den måten...
Fikk et bud istad på 500kr uten lenke! HAHA
Artig story dette....Eh hvordan sluttet historien ? ble de solgt ? eller svinger "kina gyroskopet" fremdeles i din samling ?
Mvh
Timebandit
Jeg kan i allefall svare for gull-tourbillon'en. Den fikk jeg med som bonus når jeg kjøpte en breitling av mathfjeld. Den var moro. i ca 1time. deretter ble den lagt vekk før jeg fant ut at jeg skulle leke urmaker. Det var egentlig ganske lett å jobbe med da man kunne skru av baklokket med håndkraft. Og jeg er ikke spesielt sterk heller.
Når jeg åpnet baklokket fant jeg et knøttlite urverk som målte ca 20mm (kasse ~40-42mm).
Klokka overlevde ikke denne seansen og ble offer for kildesorteringen på kjøkkenet.
RIP
Klokka overlevde ikke denne seansen og ble offer for kildesorteringen på kjøkkenet.
Artig story dette....Eh hvordan sluttet historien ? ble de solgt ? eller svinger "kina gyroskopet" fremdeles i din samling ?
Mvh
Timebandit