Kom akkurat hjem ifra posten med 3 nye klokker

vanvittig bra, hadde aldri trodd du fikk 3 automatiske ur for 3 pund :p frakten var vel dyrere? :p

Finn.no suger

Æsj, annonsen ble slettet. Lurer på om det var en og annen klokkeselger i hi-end klassen som ble litt snurt. Prøve å sette på en null til på prisen med da ble heller ikke annonsen godkjent. Så nå ligger alle 3 ute til 1000kr om noen har lyst til å prøve noe de færrste får muligheten til, nemlig en tourbillion!

Synes jo den første annonsen din var morsom, men nå begynner det jo å nærme seg en "seriøs" annonse.
Har du faktisk tenkt å selge den til 1000,- hvis du får tilbudet ? I så fall er du jo ikke bedre enn slimålene som henger på qxl :mad:

Selges for 1k ja, er jo ikke interissert i å ha denne dritten i samlingen.

Delvis enig med deg, men jeg påstår ikke at dette er ekte kvalitets klokker ifra Louis Bolle eller langemann.

Jeg selger søppel som søppel til en pris som kan forsvares.

Artig story dette;);)....Eh hvordan sluttet historien ? ble de solgt ? eller svinger "kina gyroskopet" fremdeles i din samling ?

Mvh
Timebandit;)

Artig story dette;);)....Eh hvordan sluttet historien ? ble de solgt ? eller svinger "kina gyroskopet" fremdeles i din samling ?

Mvh
Timebandit;)

Jeg kan i allefall svare for gull-tourbillon'en. Den fikk jeg med som bonus når jeg kjøpte en breitling av mathfjeld. Den var moro. i ca 1time. deretter ble den lagt vekk før jeg fant ut at jeg skulle leke urmaker. Det var egentlig ganske lett å jobbe med da man kunne skru av baklokket med håndkraft. Og jeg er ikke spesielt sterk heller.

Når jeg åpnet baklokket fant jeg et knøttlite urverk som målte ca 20mm (kasse ~40-42mm).
Klokka overlevde ikke denne seansen og ble offer for kildesorteringen på kjøkkenet.

RIP

Jeg kan i allefall svare for gull-tourbillon'en. Den fikk jeg med som bonus når jeg kjøpte en breitling av mathfjeld. Den var moro. i ca 1time. deretter ble den lagt vekk før jeg fant ut at jeg skulle leke urmaker. Det var egentlig ganske lett å jobbe med da man kunne skru av baklokket med håndkraft. Og jeg er ikke spesielt sterk heller.

Når jeg åpnet baklokket fant jeg et knøttlite urverk som målte ca 20mm (kasse ~40-42mm).
Klokka overlevde ikke denne seansen og ble offer for kildesorteringen på kjøkkenet.

RIP

Er glad for denne plausible forklaringen på et intrikat og sobert ur......;)

Mvh
Timebandit

Mvh
Timebandit;)

Hehe, der var den tråden igjen ja.
Poenget med handelen var å se hvor mye klokke jeg fikk for 100 kr, det var nesten som forventet. Finn.no annonsen ble lagd for å kaste lys over drittklokkene som bla. Kjartan solgte/selger.

Den ene klokken gikk videre på forumet, den andre kan du lese om her http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?p=49355 og den tredje tror jeg gikk rett på dynga.