Selges/byttes Komplett 120 liters ølbryggingssett

Medlem
10. mars 2016
Sted
Valdres
Komplett ølbryggings dunker selges..4000NOK
Tenkte jeg legger det ut her først. hvis ikke det er noe interesse legger jeg den ut på finn for 5000kr. :)
Har 2 like ølbryggings apparater og kan selge det ene.
Det er et kar til å meske malten i. Ca 55liter.. Den store kjelen/dunken er på 120liter. med innebygde varmekolber. Dett er laget av en varmtvanssbereder.Det er Sett i ekstra varmekolber selvfølgelig. Lokk med mulighet til å koble til slange for å få dampen ut følger med. Følger også med spiral til å kjøre vann igjennom for å kjøle ned vørteren. Dette apperatet er ikke av det helautomatiske som f.eks speidel. Jeg liker sjarmen med å gjøre det på den "riktige" måten. Ikke bare trykke på knapper. 4000kr eller høystbydende over kan jeg selge det for.Evt. bytte i ei spennende klokke. På nett går mindre,dårligere laget apperater for mer..

Ikke nøl med å spørre hvis det er noe dere lurer på. :)
Selv om du/dere aldri har brygget øl før, så er det ikke så vanskelig. Har du en liten drøm om å bli en hjemmebrygger men ikke har utstyr og erfaring. Så er dette apparatet perfekt. kan brygge fra minimum 40liter (grunnet varmekolbene som ikke er helt i bunnen) og opp til maks 120 liter.. Trenger dere råd, mer enn dere finner på norbrygg sitt forum, youtube,google osv. Så kan jeg hjelpe til med mange gode råd. For eksempel hvis dere aldri har brygget før kan jeg hjelpe dere over skype mens dere brygger første brygget.

Orntli mannfolk liker klokker, homebrew beer, biler og sport. hehe. ;)