Solgt Komplett Rolex 116520 Daytona, med to skiver ++

Medlem
27. okt. 2016
Innlegg
48
Sted
Oslo
Jeg rykket plutselig fram i kø for nybil, så derfor må en klokke ryke. Jeg lufter den først her på Tidssonen, for forhåpentligvis å gjøre en rask og trygg handel med noen ringrever, og slippe Finn.no, facebook etc.

Dette er en 116520 fra 2003, F-serie med hvit skive. Fullstendig komplett med alt av papirer, boks, brosjyrer etc etc. To stk skiver og to stk bezel(én i hvitt gull).

Jeg kjøpte klokken i 2017 fra en kjent Goodguy her på TS. Etter at jeg fikk den fikk jeg satt på en original racingskive som jeg synes er veldig kul. Den står på klokken nå. Det var Oslo Ur-Service som gjorde jobben, så vær trygg på at det er kvalitetsarbeid! Original skive følger selvsagt med. Det kan også følge med en ekstra bezel i hvitt gull dersom det er interessant.

Klokken er i veldig fin stand. Selvsagt sine hairlines, men ingen sår og skader. Jeg har brukt den veldig sjeldent og forsiktig siden jeg kjøpte den, og i 2017 hadde den ikke noe servicebehov. Jeg har også brukt den med skinnrem, så lenken har har fått spart seg :)

Jeg lager denne annonsen i hui og hast en lørdag kveld, så bare ta kontakt dersom du har spørsmål, eller ønsker flere bilder, video eller annet.

Må innrømme at jeg synes det er litt vanskelig å prise denne. Det er en del år siden jeg var heit i gamet. Jeg ser tilsvarende hvitskivede 116520 ligger ute på Finn fra 190-200k ca. Jeg vet med sikkerhet at det var en som ble solgt med to skiver på Finn for et par dager siden og den gikk for 200k blank. Den var riktignok en del år nyere enn min.

Jeg setter prisen til 185.000,- inkl begge skiver og begge bezeler. Evt kan du kjøpe uten racingskive og hvittgull-bezelen til 175.000,-



IMG_7026.jpg

Skjermbilde 2020-11-21 kl. 23.28.55.png
IMG_6984.JPG
IMG_7028.JPG
IMG_7029.JPG
IMG_7027.JPG
 
Redigert: