Kona overrasket

Medlem
2. juni 2009
Innlegg
506
Sted
Fredrikstad
Etter å ha hørt gjentatte ganger i det siste at det måtte kuttes ned på unødvendig pengebruk (noe kona mener klokkekjøp er...) siden bilen min endte med et lengre besøk på verksted, fikk jeg en ovraskelse på tur med kona til byen i dag. Var elleville dager på kjøpesenteret og hos gullsmeden/klokkebutikken lå det div klokker der med greie rabatter.

Har du lyst på en? spurte hun meg og fulgte opp med at det da var årets julepresang. Jeg takket ja og kom hjem med denne...



Hva kan skjule seg i posen?




Er nok noen som kjenner igjen denne esken








En klokke som jeg nesten kjøpte ved forrige korsveg, i dag ble den med hjem.





et obligatorisk wristshoot


og til slutt et familiebilde, ser ut som jeg har funnet mitt sweetspoot med tanke på størrelse...





I dag har jeg lært med 2 nye ting, først å få bilder fra kameraet og over på PC og så og få de videre ut på sonen. Da skal dere ikke se bort i fra at jeg blir flinkere til å bidra i tiden framover.


Takk for meg for denne gangen
 
Redigert:
Grattis! Den er lekker:cool:Hadde DEN faktisk på håndleddet i samme butikk i dag, men
gikk for en annen Omega klokke tidligere på dagen..Da jeg kom tilbake var denne herligheten borte:)
 
Grattis med finfin Omega! Konge med niceprice også:) Den dagen dama mi spanderer klokke på meg.. Ehh, yeah right
;)