Konfirmasjonsunboxing

Medlem
25. juli 2013
Innlegg
161
Det hele startet for noen uker siden. Jeg kunne peke meg ut et ur til konfirmasjonen. Dette skulle være hovedklokken min, med G-Shocken ved siden av, for røffe dager. Som allrounderklokker, synes jeg divere passer veldig bra, så valget falt på en slik en.

Klokken ble kjøpt hos urmaker T. Thomassen, super service, fikk med en paraply som konfirmasjonspresang.


Ganske anonym eske.


Hmm...



Japp, du gjettet riktig :)


Slik ser det ut inne i boksen :)






"Familien" som skal utvides :p



Et par WS :D







Beklager dårlige bilder, hadde bare mobilen tilgjengelig :/

SuperSaxy
 
Gratulerer med flott diver. Nå som det mekaniske sitter på armen, og du har den flott start kan du takke farvel til alt av lommepenger, og si velkommen til galskapen selv!

Og gratulerer med konfirmasjonen! :)
 
Gratulerer med flott diver. Nå som det mekaniske sitter på armen, og du har den flott start kan du takke farvel til alt av lommepenger, og si velkommen til galskapen selv!

Og gratulerer med konfirmasjonen! :)

Hahaha, var rask til å gi pengene til mamma, og sa: "Sett de på konto, og du må ikke finne på å si ja til å kjøpe klokker eller PC-deler!"
Hahaha, de pengene er øremerket bil :p Men får se om jeg ikke får meg en jobb, slik at det kan bli en Stowa Marine etterhvert :p
 
Hahaha, var rask til å gi pengene til mamma, og sa: "Sett de på konto, og du må ikke finne på å si ja til å kjøpe klokker eller PC-deler!"
Hahaha, de pengene er øremerket bil :p Men får se om jeg ikke får meg en jobb, slik at det kan bli en Stowa Marine etterhvert :p

Se der ja, planlegger allerede... Ungdommen nå til dags altså.:p
Gi dem en kasse pils før TS tar dem!
 
Gratulerer med flott klokke og det første tegnet på at voksenlivet kommer.
Husk å NYT det du har nå, de neste ti årene i livet vil være årene der alt er nytt og vennskap og minner for resten av livet skapes.
Uansett hvor gammel og moden du tror du er de neste årene... Du tar feil. Mor og far vet fortsatt best, og spør andre eldre om råd om du er i tvil;)

Gratulerer med konfirmasjon og starten på et liv sammen med klokker.
 
@Jas
Takketakk :p

@Chronodiver
Hehe, var på tide det!

@crown guard
Ikke sant, mistenker at dette kan bli en dyr hobby :p

@troje
Takketakk, dette er en dag, jeg sent vil glemme :)

@TomB
Takketakk, japp denne skal nok aldri flippes :)
 
Redigert av en moderator:
Takker :)
Skal prøve å komme med noen bedre bilder i morgen, ute at jeg tør å love noe :)
 
Knallfin Certina, gratulerer så mye :D

Min datter var konfirmant i år, men klokke ville hun ikke ha, dessverre.

Kos deg med den og bruk den mye :)