Kongeblå nato med gull hempe og spenne til TT sub

Medlem
12. feb. 2013
Sted
Nærsnes
Har nettopp gått til anskaffelse av en TT sub med blå skive/bezel.
Og om jeg ikke husker feil, så har jeg sett en slik med en mørkeblå nato med gull hempe/spenne inn på sonen.
Men finner ikke denne NATOen hos TS webshop. Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Edit: straps.no har heller ikke denne

Redigert:
Jeg har en blå/gull fra eBay: 18mm 20mm Nato / Gold Buckle / Hardware Black RAF Blue Army Green | eBay

Ikke så imponert over kvaliteten på denne. Remmen er litt tynn, og som du ser er allerede gullbelegget patinert uten at remmen er brukt noe særlig.

Ellers har de en blå/gull på Cheapest NATO Straps - Gold NATO Strap Navy Blue (18 mm, 20 mm, 22 mm, 24 mm) også. Edit: @frj rakk det først ;)

Ellers kan jeg legge til, for de som innehar klokker i rosé, at det finnes Nato med "rosé"-detaljer også :D

Special NATO Strap 20 mm – Black with rose gold PVD - BRISTON Watches

Redigert av en moderator:
Jeg har en blå/gull fra eBay: 18mm 20mm Nato / Gold Buckle / Hardware Black RAF Blue Army Green | eBay

Ikke så imponert over kvaliteten på denne. Remmen er litt tynn, og som du ser er allerede gullbelegget patinert uten at remmen er brukt noe særlig.

Ellers har de en blå/gull på Cheapest NATO Straps - Gold NATO Strap Navy Blue (18 mm, 20 mm, 22 mm, 24 mm) også. Edit: @frj rakk det først ;)

Ellers kan jeg legge til, for de som innehar klokker i rosé, at det finnes Nato med "rosé"-detaljer også :D

Special NATO Strap 20 mm – Black with rose gold PVD - BRISTON Watches

Tusen takk for godt, og fyldig svar - og ikke minst for en nydelig klokke du har!!! :D
Bestiller fra CNS, så får vi se hvordan kvaliteten er :)

Redigert av en moderator: