Konkurranse med premie!

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Hei alle.

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe en klokke til min sønn fra året han ble født.
En klokke han skal få på 18 års dagen.
Nå var anledningen der, og som tenkt så gjordt.

I steden for å la dette bli en unboxing, tenkte jeg heller at jeg kunne lage en konkurranse med premie for alle dere flotte TSere:D

Det er vanskelig å gi hint og tips, både om alder og om hvilken klokke, så her må det bli renspikka gjetting.
Noen treffer og noen bommer, sånn er det bare.
Jeg tar gjerne i mot spørsmål, og vil svare så godt jeg kan uten å avsløre for mye.

PREMIE: Premien er en flott, tykk bok/katalog om/av Patek Philippe, håndbåren fra Bjerke, og ikke nok med det! En bok om Panerai "from the depths of the sea"

Begge bøkene blir sendt til vinneren uten kostnader.
Blir det flere som treffer riktig med alder og type klokke, blir det loddtrekning.

Konkurransen varer til fredag.

PS. noen på forumet vet nok mod og år - de må gjerne være med, men diskresjon er fint:cool:

Premien:

DSC01556.jpg

Det kommer selvfølgelig bilder av klokken når den er avslørt.

Åh, jeg digger konkurranser. Er nok langt unna, men jeg må jo prøve. Jeg vil ikke ha noen hint.

Du hadde ikke laga denne tråden dersom det var en G-Shock, så jeg gjetter en 2004 Air-King 14000m med.. blå skive. Litt stor for en 8-åring kanskje, med sine 34mm, men så har han litt å vokse i.

Edit: !8 = 18, ikke 8

Ok. Prøver igjen da.

Gjetter at gutten ikke er 18 i år, men kanskje han er født rundt årtusenskiftet. Han er godt nok oppdratt til å foretrekke Rolex over Panerai. Omega er et alternativ da, men jeg tipper at det er en Rolex, og det står mellom Explorer I og Submariner. Jeg liker å være spesifikk, så jeg tipper:

2000 Submariner 14060, altså en no-date.

Bra forsøk, SoulG. Husk på at han skal få den når han blir 18 år..

Artig konkuranse med flotte premier! Den perfekte klokken som kunne blitt gitt videre i generasjoner ville vært patek philippe nautilus, 2012/ny, blå skive, så jeg går for den;)

Tipper det er en pen Rolex 5513 fra 1970. Det vil si at den er 50år når kalven er 18. Eller så er det en 2012mod. Rolex 14060 som blir 18 samtidig. Hat tenkt samme tanken, bare å få madammen på tjukka!