KONKURRANSE - og vinnerne er...

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Good evening.

Dette var ikke lett! Mange flotte bilder - hadde stor sans for blant annet frankrs' polare AP, Krilles oppstigning (fra Saltstraumen?), ClausT's nedstigning i forurenset dansk regnvann, og mange flere. Litt lite dynamisk når temaet var actionfoto var det dog - kanskje var det noe mer á la dette jeg hadde i tankene:

Rambo.jpg

Jeg dropper avstemning, her er vinnerne!

1. Tombs' Aviastar. Burde selvsagt vært tatt i cockpiten på et jagerfly, men med litt velvilje kan man forestille seg at mannen kommer skrensende inn i en høyresving i sin Alfa Romeo, godt over fartsgrensen, med venstrehånden på rattet og den andre på kameraet med innebygd bildestabilisator. I såfall en stor prestasjon. Gratulerer!

Tombs.jpg

2. Den notoriske regelbryteren Shamal med sin Constellation. Mer enn 1 bidrag, tatt innendørs, ikke egen hånd på kameraet, klokka knapt synlig, kan nesten ikke bli verre. Derfor ryker førsteplassen. Allikevel, actionkravet oppfylt og et av de mest betegnende bildene på en ekte WIS (og hans oppgitt-men-lykkelig-nok-til-å-la-det-passere frue) jeg noensinne har sett. For bra til ikke å premieres. Gratulerer!

Shamal2.jpg

Tombs, send meg en PM med premievalg og navn/adresse. Shamal, det holder med sistnevnte for din del.

Takk for deltagelsen alle sammen!

JoLu

Gratulerer med førsteplassen tombs!

Helt enig med deg i at shamal sitt bilde er et helt fantastisk eksempel på en sann WIS. På bryllupsdagen, i kirken, holder bruden i hånden, og likevel opptatt av å flashe klokken til fotografen. Utrolig bra! Hadde vi utdelt en "Årets WIS-pris" tipper jeg han hadde lagt bra an :D

Jeg får bare si tusen takk for en tydelig ufortjent andreplass, og gratulere Tombs med velfortjent første (og utrolig fine biler disse Bertone coupeene)!
"Triks i Ludo" er min spesialitet, så selvsagt ingen overraskelse her!

Kan legge til at min kone mener hun kan klassifiseres som "oppgitt-men-lykkelig-nok-til-å-la-det-passere" på meget annet enn kun klokkene.
Hun begynner dog selv å få en anseelig liten samling som inneholder både Breitling og Rolex (selv om hun kanskje ikke akkurat har kjøpt dem selv..).

Forøvrig Tombs; lenge til våren, men vi blir vel nødt til å ta et lite ur/italiensk bil -treff?

Ajajajaj... jeg som hadde ryddet plass i bokhylla og greier :)
Men, jeg skal ikke stikke under en stol at bildet til Tombs slett ikke var så ille. Grattis Tombs!!

Gratulerer til begge vinnerne!!

Jeg glemte hele konkurransen, hadde tenkt å ta et kreativt actionbilde i dag. Tåken ligger tett over Oslofjorden, jeg så for meg et bilde tatt ytterst på en brygge med Breitling, tåke, bølgeskvulp og måkeskrik... :) :D

deBalzac skrev:
Gratulerer til begge vinnerne!!

Jeg glemte hele konkurransen, hadde tenkt å ta et kreativt actionbilde i dag. Tåken ligger tett over Oslofjorden, jeg så for meg et bilde tatt ytterst på en brygge med Breitling, tåke, bølgeskvulp og måkeskrik... :) :D

Er lov å legge ut slike bilder uansett :mrgreen:

Gratulerer med fine bilder alle sammen :D
Bildet ifra bryllupet ditt var helt rått Shamal :mrgreen:
Takk for alle gratulasjoner :D
Gleder med til å motta den flotte premien: Rolex Bibelen 8)

Da har jeg mottat den flotte boken: Vintage Rolex sport models :D
Sitter og koser med med den i kveld 8)
DSCN0240.jpg

Jeg vil takke JoLu for en flott premie og godt initiativ.
Dette er meget farlig lektyre :eek: og følgende kan fort bli at jeg kjøper min første Sub før tiden egentlig er moden
finansiellt sett :?