Kopier/fakes på Finn.no

fake rolex gmt..

Da har jeg trukket min post i og med at jeg kanskje har vært litt rask i konkklusjonen om at den var fake?

Beklager dette..

Chri1is

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34078694

Denne klokken er fake.
Sort skive på rootbeer gmt master..
Se på følgende:
-lumen på nippel'ene..
-Logo på skiven
-Skrift på skiven
- t swiss made t markeringen (skjev)

Jeg synes det er litt drøyt å konkludere som du gjør, jeg tviler sterkt på at klokken er fake som du påstår. Det står ganske klart i annonsen at skiven er "redone". Det betyr at skiven sikkert er ekte som resten av klokken, men den har fått en forferdelig refinnishing. Hadde jeg kjøpt den klokken så hadde jeg fått byttet skive+visere på den. Utfra pris så vil jeg uansett si at det ikke er en altfor dårlig deal. Jeg synes folk skal være litt forsiktig med å komme med konklusjoner som ikke har noe substans i virkeligheten. At skiven er dårlig betyr ikke at klokken er fake slik som det konkluderes her. utfra bildene jeg kan se så ser klokken helt grei ut utenom skiven+viserene, utfra erfaring så vil jeg tro at skive+visere vil koste ca 2500-3000kr å bytte ut.

Jeg synes det er litt drøyt å konkludere som du gjør, jeg tviler sterkt på at klokken er fake som du påstår. Det står ganske klart i annonsen at skiven er "redone". Det betyr at skiven sikkert er ekte som resten av klokken, men den har fått en forferdelig refinnishing. Hadde jeg kjøpt den klokken så hadde jeg fått byttet skive+visere på den. Utfra pris så vil jeg uansett si at det ikke er en altfor dårlig deal. Jeg synes folk skal være litt forsiktig med å komme med konklusjoner som ikke har noe substans i virkeligheten. At skiven er dårlig betyr ikke at klokken er fake slik som det konkluderes her. utfra bildene jeg kan se så ser klokken helt grei ut utenom skiven+viserene, utfra erfaring så vil jeg tro at skive+visere vil koste ca 2500-3000kr å bytte ut.

100% enig!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Da har jeg trukket min post i og med at jeg kanskje har vært litt rask i konkklusjonen om at den var fake?

Beklager dette..

Chri1is

Hehe, det som er enda bedre enn prisen på Rolexen over her, er at denna KB har kjørt google translate på annonseteksten.
Jeg har lyst å sende ham en mail og si at han ikke kan finne på å ta så lite for et så flott ut, og at jeg er villig til å bla opp det dobbelte, sånn at han ikke skal bli lurt.

Hva skal man si?? :D
Ser for øvrig at annonsen er endret, han har nå lagt til dette nederst i annonseteksten:

"NB ! Dette er KOPI .MEN VERDENS BESTE KOPI ! " :mrgreen:

Var det fake? (kan hende det var det)
-han ville vel bare ha bud på tingene - en uting det med dog spør du meg.

Jeg vet ikke jeg, men 500,- er ikke det litt rart da for så å sette en breitling på første bilde? For meg var det ikke en påstand, men et ??

Jeg vet ikke jeg, men 500,- er ikke det litt rart da for så å sette en breitling på første bilde? For meg var det ikke en påstand, men et ??

Ja hele annonsen lukter snusk så hadde bakket ur uansett,
men det å sette Breitling først og det egentlig er utgangspris på Quartzen på siste bildet er jo ikke annet enn lur lokkeprisføring - det funket jo forsåvidt, for her sitter vi og diskuterer det ;)