Kort varsel, men: Kjeller fly/klokke-GTG i morgen kl 12?

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Blitt litt endring i planene, så plutselig har jeg tid til en liten GTG i morgen fra 12 til 15 ca. Noen som har lyst til å møte opp og fly litt Tiger Moth og snakke litt klokker? :)

Nå må du gi deg!
Dette hadde jeg virkelig hatt lyst til!
Men med tre unger og ivrig kone, alltid med planer, går ikke det.

Men gi litt lengre v.o. Så kommer ihvertfall jeg!:D

Litt vel begredelig vær for å fly med åpen cockpit i dag, så da slapp du å gå glipp av det likevel;)

Shit semmern...nå skvatt jeg før jeg fikk lest siste innlegg. Har gledet meg til dette ble noe av, men har ikke sett noe mer info før akkurat nå. Jeg er klar som et egg for en GTG med litt action attåt og hadde hatet å gå glipp av dette!

Gi gjerne lyd på PM med evt ny dato og tid.

KAB

Skal definitivt gjøre det, men det kan bli litt trangt de neste to ukene, med mindre folk har mulighet i ukedagene nå som det er fellesferie?

Jeg var forbi der mellom kl 13 og kl 14 i dag, men så ingen kjekke karer med flotte klokker - og nå skjønner jeg hvorfor.

Kommer så sant det lar seg gjøre og skal ta med min gamle loggbok fra seilflygingen på 80-tallet:D

Skal definitivt gjøre det, men det kan bli litt trangt de neste to ukene, med mindre folk har mulighet i ukedagene nå som det er fellesferie?

Er nok ferietur som står på tapetet de nærmeste ukene nå. PS: var det slik at du tar på deg litt flyvning til utdrikningslag? Hvor mye tar du? Er det noe spesielt opplegg, eller bare en vanlig luftetur? Har en kompis som skal drikkes ut, og vi er usikre på på hva vi finner på.

KAB

Er nok ferietur som står på tapetet de nærmeste ukene nå. PS: var det slik at du tar på deg litt flyvning til utdrikningslag? Hvor mye tar du? Er det noe spesielt opplegg, eller bare en vanlig luftetur? Har en kompis som skal drikkes ut, og vi er usikre på på hva vi finner på.

KAB

Sjekk PM :)

Blitt litt endring i planene, så plutselig har jeg tid til en liten GTG i morgen fra 12 til 15 ca. Noen som har lyst til å møte opp og fly litt Tiger Moth og snakke litt klokker? :)

Sa den lit for sent. :(
Men er dispo neste to uker. Bare PM:D