Kortmappe/kortholder

adio

Støttemedlem
Medlem
24. des. 2009
Sted
Bergen
Hva oppbevarer folket kortene sine i?

Selv bruker jeg en sliiiiten kortholder made by Fokus bank.. Den må skiftes ut og jeg ser etter inspirasjon :)

Jeg er veldig fornøyd med jimi - The Wallet For People Who Hate Wallets.
Har brukt slik 4-5 år nå, og kommer ikke til å bytte den ut med de første.

Kan bestille fra måHAdet! som også fører Exentri.

jimi_clear.jpg

Den beste kortholderen jeg har vært borti er Exentri. Den er norskprodusert og i god kvalitet. Den har plass til 7 kort og en egen lomme for sedler og kvitteringer. Anbefales på det sterkeste! :)
http://www.exentri.no/672/6200/EXENTRI-TM-Kortholder-Art-EX-001-Sort.aspx

Hadde en exentri i brunt skinn før.
Totalt utslitt etter 3 år.

Så kan man si at tre år er bra for en lommebok. For min del kommer jeg nok til å gå for en mulberry når Hugo Bossen takker for seg. Så har jeg lommebok for 10 år...

Jeg har denne fra Mulberry og er strålende fornøyd med den. Fikk den for 2 år siden og den er som ny.
9da44995.jpg

Jeg har denne fra Mulberry og er strålende fornøyd med den. Fikk den for 2 år siden og den er som ny.
9da44995.jpg
Hvor mange rom har den? Var på ei sjappe i Bergen etter Mulberry kortholder, men hadde bare fire rom for kort, skulle helst hatt minst 6stk. Dette så ut som en "fullverdig" lommebok i ikke altfor stor størrelse?

Hvor mange rom har den? Var på ei sjappe i Bergen etter Mulberry kortholder, men hadde bare fire rom for kort, skulle helst hatt minst 6stk. Dette så ut som en "fullverdig" lommebok i ikke altfor stor størrelse?

Hvilke sjappe var du i?
Ikke sett mulberry i Bergen før.

Har også hørt mye dårlig om kvaliteten på exentri kortholderen. Prisen forsvarer det kanskje, men kjøper du en ifra Mulberry har du den resten av livet:)

Er det kommet noe nytt og fint og ha kortene i de siste årene ?

Kikker litt halvhjertet etter en kortholder. Trenger noe lite og hendig som er raskt å finne fram når jeg skal vise månedskortet på toget :)

Ser Mulberry og Exentri er gjengangere i denne tråden.

Tenker 4-6 kort, skinn.