Krake søker make - Aka Nato søker klokke - Klokke funnet.

Medlem
6. des. 2013
Jeg er en fargerik Natostrap som liker turer i skog og mark. Er ikke opptatt av utseendet mitt, men jeg kan si at jeg er 28cm lang, 22mm bred, ganske tynn og veier kun 14 gram. Jeg søker ei klokke som matcher meg og mine interesser. Du må ikke være sporty, men det gjør ingenting om du er det. :) Hvis du er litt jålete så er det forsåvidt OK, men det må ikke være for mye fokus på utseendet - men det er viktig at du fremstår som litt kul og ikke for traust.

Bill. merk.
"Noe orange er i lufta?"

20140228_181155_zpsf81e2656.jpg

Redigert:
DatingkompisVurdering av match
Forslag 1: Orange MonsterHerlig forslag og datingkompis - men synes du er for fancy og jålete. Du er litt nedpå men allikevel litt for jålete. Beklager.
Forslag 2: PO XL OrangeÅ herlig. Liker det orange, men viserne med pilspiss er virkelig ikke noe for meg. Beklager.
Forslag 3: Seiko SKX011Å nei - den er for orange og den lengste viseren med pildesign er virkelig ikke noe for meg. Beklager.

Takker for alle gifteknivforslag - og jeg elsker orange - men ikke i for store doser, og pilspissvisere på time- og/eller minuttvisere er turnoff for meg.

Redigert:
Forts:

Jeg liker at du sender ut tydelige signaler slik at jeg slipper å gjette hva du føler og hva status er. Du må gjerne ha mer enn én sone å spille på uten å sende ut mixed signals. Hvis du har én egenskap du ønsker å fremheve; så gjør gjerne det. :)

Spot on. Match. :) Natoreima har fått sin ekte kjærlighet. Det er en Polarutgave av 216570. Ser frem til hvetebrødsdagene og ikke minst - hverdagene.

exp2_zpsf34dd05c.jpg

Hm. La oss se:

Jeg er en fargerik Natostrap som liker turer i skog og mark. Er ikke så opptatt av utseendet mitt, men jeg kan si at jeg er 28cm lang, 22mm bred, ganske tynn og veier kun 14 gram. Jeg søker ei klokke som matcher meg og mine interesser. Du må ikke være sporty, men det gjør ingenting om du er det. Hvis du er litt jålete så er det forsåvidt OK, men det må ikke være for mye fokus på utseendet - men det er viktig at du fremstår som litt kul og ikke for traust. Jeg liker at du sender ut tydelige signaler slik at jeg slipper å gjette hva du føler og hva status er. Du må gjerne ha mer enn én sone å spille på uten å sende ut mixed signals. Hvis du har én egenskap du ønsker å fremheve; så gjør gjerne det

- liker turer i skog og mark (aka tåler en liten støyt...)
- matcher meg og mine interesser (what ever...)
- du er gjerne sporty (sportsklokka...)
- litt jålete, litt kul - og ikke for traust (ikke en submariner eller daytona...)
- du sender ut tydelige signaler (aka jeg ser for svarte hva klokka er uten alle fancy subdials...)
- gjerne ha mer enn én sone å spille på (kan se hva klokka er en annen plass i verden...)
- én egenskap du ønsker å fremheve; så gjør gjerne det (dato? OK...)

Match made in heaven. :)

exp_white.jpeg

Foto: ikke mitt med stjælt fra www

Redigert:
Takker - og det nærmer seg vår / sommer så litt Roger Rabbit skader ikke. :) Klokka har gnikka seg opp til meg såpass lenge at jeg til slutt ikke kunne motstå den. :)

10092225cms_zpsb8c56d8d.jpg

Redigert: