Kudos til krille!

Medlem
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Dette forumet har mange kunnskapsrike og trivelig medlemmer som bidrar på ulike måter og til sammen utgjør fantastiske Tidssonen:)
Noen strekker seg litt lengre for å gjøre forumet til det det er og da synes jeg det er på sin plass å anerkjenne dette. Det har vært diskutert ulike løsninger for å verdsette medlemmers tråder og poster, (f.eks stjerner på tråder og "likes" av poster), men enkelte medlemmer fortjener imo en egen tråd :p

En av disse brukerne er krille. I tillegg til å være et engasjert og kunnskapsrikt medlem har han ikke bare arrangert to passarounds til glede for mange av oss, han har også brettet opp ermene og tatt arbeidet med å ta en fellesbestilling av Super-Compressorer via Ebay og distribuert dem til betalende medlemmer rundt om i landet.
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9665-Super-Compressor-hommage-fellesbestilling

Dette er fantastiske tiltak som jeg vet krever mye arbeid, og som krille ikke tjener et rødt øre på selv. Jeg synes da at han i det minste han fortjener en egen tråd hvor vi anerkjenner det fantastiske bidraget han kommer med til glede for TS :)

Tusen takk krille, for interessante innlegg, flotte bilder, anmeldelser og ikke minst passaround og fellesbestilling!:D

Keep them coming!

images

(Noen som vet hvilken klokke Chuck Norris bruker?)

En slik tråd til, krille, er helt på sin plass i mine øyne:) Han bidrar utrolig mye på forumet, og at han i tilegg har arrangert Passaround (både nr I og II) og felles bestillingen, med Super Compressor, er det bare å ta av seg hatten for:D Kjempe tiltak, og jeg håper du fortsetter med slike tiltak også i fremtiden:)

Kan ikke annet enn å stille meg bak dette tiltaket.
Krille, du er en fantastisk bidragsyter her inne. Forumet hadde ikke vært der det er i dag uten dine bidrag!

Sender også en stor takk til Krille, forumet hadde ikke vært det samme uten. Han dro også igang den beste tråden på TS noensinne; Dagens klokke :)

Takk, takk, gutter, jeg blir jo helt rørt her jeg sitter.... Det er moro å dra i gang prosjekter for engasjerte medlemmer, så dette er ting jeg gjerne gjør:)

100% enig. Har ikkje vore med så lenge, men ser at Krille tar på seg ein del "oppgaver" som dei fleste andre ikkje ville vurdert eingong.

Så enig, så enig... trivelig i virkeligheten var han på Rolex GTG også :D. Flott med ildsjeler som står på for resten av oss!

Ja sånn kan det gå når man er litt i overkant engasjert.:D
Husk at mannen også har jobb og en rykende fersk unge.:)

Flott at du har overskudd til å gjøre forumet til en bra plass å være.

Jeg har ikke deltatt på noen passarounder, ei SC prosjektet, men jeg følger med i kulissene. Det er ingen tvil om at denne mannen fortjener kudos! Respekt :mrgreen:

Det var og flere av innleggene til krille som førte til at jeg ble medlem her på asylet.

Her kan jeg ikke si meg annet enn..

ENIG

..med røkla!

Takk skal du ha, Krille, du er en knakende flink og ikke minst viktig ressursperson her inne.
Slike gutter det vil "gamle sonen" ha!

Stiller meg bak trådstarter, Krille er en super type! Nå venter vi bare på at han skal slutte med dette pappa-tullet og ryke på en real klokkesmell snart :)