Kunnskapsrike forumbrukere

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg har samlet / lekt med / kjøpt og solgt klokker i mange år, kanskje bortimot 25 år nå ! :eek:
Kunnskapen min derimot, er fortsatt svært overfladisk og jeg opplever til stadighet store huller som burde vært fyllt med nødvendig viten. :?

Men jeg bøyer meg gjerne ydmykt for noen av disse kunnskapsrike forumbrukerne, både her og i andre fora, som villig vekk deler fakta og info med oss andre. Noen viser til en fantastisk detalj- og dybdekunnskap om ulike urverk, merker, historikk o.l. Jeg lærer stadig noe nytt ! Takker og bukker !

Jeg vil ikke fremheve noen spesielle, men vi har flere av dem her på Tidssonen. ;)
 
Tiltredes! Forumet har blitt en viktig kilde til kunnskap og underholdning, ene og alene takket være alle de bra folka som er her :D
 
Enig Brio! Takk til alle som bidrar til å gjøre Tidssonen til et informativt forum! :)
 
Jeg må bare henge meg på her. Jeg poster ikke så ofte, men i løpet av de få ukene jeg har vært medlem har jeg sittet i titalls timer og lest og lært. Takk.
 
Helt enig!!! Alt jeg vet og kan om ur har jeg lært her i forumet. Det har gjort meg utrolig mye mer interessert.ikke bare om merker og hvordan de ser ut. Takker så mye :D :D