1 stk av kun 288 som noen gang vil bli produsert
Modell: KuronoTokyo Mori
Modell: 2020
Tilstand: som ny
Leveringsomfang: komplett med alle papirer som originalt
Første eier
Hajime Asaoke kan nevnes i samme ordlag som Akrivia, Vianney Halter, Ludovic Balloaurd, Denis Flagollet (Be Bethune). Så når jeg kom over merket KuronoTokyo som er et "billigmerke" med direkte innvolvering av Hajime sitt DNA, så var jeg solgt.
Ved lansering var jeg heldig å fikk tak i en, utrolig nok. Dette er klokker som har fått en svært stor fanskare den siste tiden, som også er forståelig med tanke på design og fargevalg og Hajime sin innvolvering.
Nominert til GPGH i 2020 som årets utfordrer
Pris - SOLGT
(sjekk gjerne Chrono24 for prissammenligning. Min selges billig iforhold til priser der)
Sendes for kjøpers risiko og kost, eller avleveres i Stavanger. Penger på konto før sending/avlevering.
SPECIFICATIONS
For the movement, Hajime chose the calibre 90S5 - Miyota's highest end movement from its Premium series. Balancing affordability with over-the-top construction quality, the cal.90S5 is made in Japan, features a stop-seconds automatic mechanism with a 42 hour power reserve. Kurono is proudly made in Japan, assembled by hand.
Modell: KuronoTokyo Mori
Modell: 2020
Tilstand: som ny
Leveringsomfang: komplett med alle papirer som originalt
Første eier
Hajime Asaoke kan nevnes i samme ordlag som Akrivia, Vianney Halter, Ludovic Balloaurd, Denis Flagollet (Be Bethune). Så når jeg kom over merket KuronoTokyo som er et "billigmerke" med direkte innvolvering av Hajime sitt DNA, så var jeg solgt.
Ved lansering var jeg heldig å fikk tak i en, utrolig nok. Dette er klokker som har fått en svært stor fanskare den siste tiden, som også er forståelig med tanke på design og fargevalg og Hajime sin innvolvering.
Nominert til GPGH i 2020 som årets utfordrer
Pris - SOLGT
(sjekk gjerne Chrono24 for prissammenligning. Min selges billig iforhold til priser der)
Sendes for kjøpers risiko og kost, eller avleveres i Stavanger. Penger på konto før sending/avlevering.
SPECIFICATIONS
For the movement, Hajime chose the calibre 90S5 - Miyota's highest end movement from its Premium series. Balancing affordability with over-the-top construction quality, the cal.90S5 is made in Japan, features a stop-seconds automatic mechanism with a 42 hour power reserve. Kurono is proudly made in Japan, assembled by hand.
- Mechanical automatic winding
- Sapphire glass
- Solid caseback
- 24 jewels, 28,800 vibrations / hour, power reserve 40 hours
- Waterproof to 3 ATM
- 316L high-polished 37mm stainless steel case
- Calf leather band
- Made in Japan
- Expected delivery in June 2020 for the first 50, Sept/Oct for the second batch
- Total edition size of 288 pieces
Kurono Anniversary Green ‘森: Mori’
KURONO ANNIVERSARY GREEN ‘森:MORI’ Kurono is proud to present its Anniversary Green ‘森:mori’ time-only watch in commemoration of our first anniversary in June 2020. The dial is a specially picked color by Hajime-san in scintillating metallic green with a subtle radial sunburst pattern. Depending...
kuronotokyo.com
KURONO TOKYO BY HAJIME ASAOKA - KURONO ANNIVERSARY GREEN ‘森:MORI’
#gphg2023 Pre-selected watch - Grand Prix d'Horlogerie de Genève 2020
www.gphg.org
Why I Bought It: Kurono By Hajime Asaoka Anniversary Green Mori - Good News, It's Relatively Affordable; Bad News, It's Hard To Get - Quill & Pad
Often with incoming pieces GaryG resists the temptation to wear a watch until he has had the chance to photograph it in pristine condition, but in the spirit of fun he chucked out the principle of restraint and slapped his new Hajime Asaoka Kurono Anniversary Green Mori right on his wrist. When...
quillandpad.com
Vedlegg
Redigert: