Hallo folkens. En liten brannfakkel her.
Har i mange år ønsket meg / drømt om en stål GMT-Master II BLRO aka 'Pepsi'. Nydelig, tøff klokke.
Den eneste klokke jeg vil kjøpe, gjerne brukt, og bære daglig. (one-watch guy).
I fjor fikk jeg omsider råd. Penger nok på konto (jeg tar aldri forbrukslån) til å realisere 'drømmen'.
Jakten begynte.....
For en skuffelse.
Masser av klokker, men ingen som tilfredstillte mitt krav, som jeg trodde var enkelt. Dvs. komplett med dokumentert service og historikk.
Har til nå kun funnet suspekte ''individer'' (les: klokker)
Og så, etter BaselWorld med nyheten om den nye BLRO, begynte prisene (les frustrasjoene) virkelig å stige.... i takt med forventning til juni og klokken kom i butikkene.
PANG!
Gi meg kr. 200 000, - og klokka er din (les. annonsen)
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=122806065
Er det en i hvit gull, undret jeg over denne FINN annonsen?
Nei det er den nye i stål!
Merker at lysten til å bære en 'Pepsi' plutselig begynner å synke.
Er litt stolt av meg og vil ikke bli oppfattet som 'Harry', lettlurt og uten personlighet(!) ved å bære en slik ultra hypet klokkemodell.
Skal jeg 'ligge-på -været' og se det an.. noen år?
Er jeg naiv, for stolt & dum?
Har i mange år ønsket meg / drømt om en stål GMT-Master II BLRO aka 'Pepsi'. Nydelig, tøff klokke.
Den eneste klokke jeg vil kjøpe, gjerne brukt, og bære daglig. (one-watch guy).
I fjor fikk jeg omsider råd. Penger nok på konto (jeg tar aldri forbrukslån) til å realisere 'drømmen'.
Jakten begynte.....
For en skuffelse.
Masser av klokker, men ingen som tilfredstillte mitt krav, som jeg trodde var enkelt. Dvs. komplett med dokumentert service og historikk.
Har til nå kun funnet suspekte ''individer'' (les: klokker)
Og så, etter BaselWorld med nyheten om den nye BLRO, begynte prisene (les frustrasjoene) virkelig å stige.... i takt med forventning til juni og klokken kom i butikkene.
PANG!
Gi meg kr. 200 000, - og klokka er din (les. annonsen)
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=122806065
Er det en i hvit gull, undret jeg over denne FINN annonsen?
Nei det er den nye i stål!
Merker at lysten til å bære en 'Pepsi' plutselig begynner å synke.
Er litt stolt av meg og vil ikke bli oppfattet som 'Harry', lettlurt og uten personlighet(!) ved å bære en slik ultra hypet klokkemodell.
Skal jeg 'ligge-på -været' og se det an.. noen år?
Er jeg naiv, for stolt & dum?
Redigert: