Lærer om nye merker hele tiden

Rik historie helt tilbake fra 1996 og nå 100% eid av Gucci:rolleyes:
Personlig ville jeg aldri gitt prisen fyren spør for uret, stiller ikke veldig sterkt når du ikke engang har boks eller papirer.

Det med Gucci var jeg ikke klar over og da snur jeg og løper i motsatt retning

Litt sysning.

Men er det ikke Bedat som gir medlemskap til concegergiere tjenteste ved nykjøp av klokke?

Klokkene er forsåvidt flotte de, men er vel markedsført for folk som vil ha concegieretjeneste - og ikke nødvendigvis et pent ur?

Rik historie helt tilbake fra 1996 og nå 100% eid av Gucci:rolleyes:
Personlig ville jeg aldri gitt prisen fyren spør for uret, stiller ikke veldig sterkt når du ikke engang har boks eller papirer.

At Bedat er eid av et stort konsern er vel ikke så ille? Simone Bedat var med på å starte RW sammen med Raymond Weil selv,og hadde allerede da lang fartstid i bransjen..

Det med Gucci var jeg ikke klar over og da snur jeg og løper i motsatt retning

Akkurat hvem som eier et selskap tror jeg man skal være forsiktig med å la spille for stor rolle.

Eksempelvis er vel ikke Louis Vuitton så mye bedre en Gucci. Og LVHM eier blant annet Tag Heuer og Zenith.

Mer ment som en spøk:) Er fullstendig klar over diverse "luksuskonserns" posisjonering i klokkemarkedet (og whisky/konjakk for den saks skyld). Så får vi se om det forsterker trenden med ETA som standardverk og kassedesign er hovedfokus over tid.