Løp og kjøp!

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Pga av en nært forestående utenlandsreise har jeg ringt AD'er og to Panerai Boutique's og forhørt meg om pris på en spesiell modell. Selv med goodwill og "rabatt" har prisene faktisk vært mellom 7 og 12% høyere enn hos vår lokale AD.
Da var det bare å løpe til Bjerke og handle den ene de hadde inne. Det ble et hyggelig besøk med handel og endel attåt!
44096b40.jpg

d2517c2a.jpg

Sjekket og dobbelsjekket priser i Singapore og Jakarta. ;)

Gratulerer Brio !

Var innom Bjerke idag og tittet på bl.a. PAM372, så hvis de kun hadde ett eksemplar inne har jeg så og si siklet på klokken din tidligere idag :)

Ble selv overrasket over prisene deres på Panerai, disse er faktisk blitt konkurransedyktige ift. andre ADer jeg har besøk i utlandet. I tillegg har man jo 5 års reklamasjonstid her i Norge.

tigergutt

Noen gjør det kanskje riktig og betaler innførselsmva og toll?:)

Takk til din lysende insikt: jeg viste det ikke!:roll:
Ja, jeg har gjort det også: Men fortsatt, jeg fikk konstant bedre pris enn på Norsk butikken.
Kanskje du kjøper på full "retail price" i utland...
Ja samme diskusjon som kommer på banen igjen: Beklager, jeg er ny her.

longshot men, så dere Pam 388 inne hos Bjerke? :D

pam388_01.jpg

Og stor Grattis til deg Brio, 372 kommer til å kle deg! :D

longshot men, så dere Pam 388 inne hos Bjerke? :D

pam388_01.jpg

Og stor Grattis til deg Brio, 372 kommer til å kle deg! :D

PAM388 hadde de ikke inne, men den kommer snart. Jeg tror denne modellen blir en salgssuksess....:confused:

Radiomir formen er stilig og mer dressy, prisen er, så vidt jeg husker, satt til noenogførtitusen..

Jotakk, i min alder bør en ha noe vintage-aktig :D
Den kler meg!!

Gratulerer så mye BRIO, denne er rålekker! Utrolig bra at Bjerke leverer, det trenger de sårt.

Håper du tar med klokken og møter på et GTG en gang, hadde vært hyggelig å ta en titt på klokkene dine, er jo noen år siden vi møttes nå!

Panerai fra Bjerke

Gratulerer så mye Brio, et flott og vakkert ur !
Hadde vært hyggelig med en Panerai gtg etter sommerferien,
Strand Restaurant Høvik
Bølgen & Moi Høvikodden
Sjøflyhavna
f.eks