Lørdagsunderholdning!

MrK

Medlem
3. april 2011
Noe må man jo gjøre på en lørdagskveld!

IMG_0905.jpg

IMG_0906.jpg

IMG_0910.jpg

IMG_0912.jpg

IMG_0914.jpg

IMG_0916.jpg

IMG_0918.jpg

IMG_0919.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0927.jpg

IMG_0890.jpg

IMG_0926.jpg

Da må vi få se den å synes jeg :) Flotte klokker det der, Casion er ikke like flott kanskje ;) Men den er god til sitt bruk!

Da venter vi på de andre til en annen dag:) Stemmer det at Breitlingen har perlemor skive? Ser på iPhone med tapatalk, så bildene blir litt dårligere å se for min del nå..

Må si den rødfargen var utrolig slående! :p Gleder meg til å se den gule! :D

Utrolig hvordan Breitlingen får APen til å se liten ut. :p Poleringsjobben får den jo ikke til å se noe mer diskret ut heller. :p Hvordan er MOP skiven, alltid så diskret eller våkner den skikkelig til liv i sollys?

Utrolig råe klokker, takk for at du deler! Gjorde søndags morgenen min mye bedre! :p

Må si den rødfargen var utrolig slående! :p Gleder meg til å se den gule! :D

Utrolig hvordan Breitlingen får APen til å se liten ut. :p Poleringsjobben får den jo ikke til å se noe mer diskret ut heller. :p Hvordan er MOP skiven, alltid så diskret eller våkner den skikkelig til liv i sollys?

Utrolig råe klokker, takk for at du deler! Gjorde søndags morgenen min mye bedre! :p

Det er veldig vanskelig å fotografere en MOP skive, innendørs klokken 23:00 med en iphone. Tar man den utendørs i sollyset så våkner den virkelig til live.

Det er veldig vanskelig å fotografere en MOP skive, innendørs klokken 23:00 med en iphone. Tar man den utendørs i sollyset så våkner den virkelig til live.

Hehe, det tror jeg på, så lyset jobbet mot deg. ;) Men måtte nesten sjekke. Har sett skikkelig diskret MOP skiver også. :)

Ikke akkurat de mest anonyme eksemplarene, men det skulle jeg fint ha klart å leve med... :D

Gleder meg til flere bilder!

Er ikke så mange som leser galleriet visstnok, de vet ikke hva de går glipp av. :D

Galleriet er jo det beste underforumet... Har brukt mange timer på å drømme her...

Vi som leser setter hvertfall stor pris på bildene! Keep 'em coming!

Er nok mange som kommenterer når du får ut bilder av den gule klokka :)

Fine bilder av fine klokker. Hvordan er remmen på monsteret?

451 visninger er jo ikke kjempelite. Er nok som Mathfjeld sier at folk venter i spening på den gule klokken;)

Eg er ofte innom galleriet, men eg legger alt for sjelden igjen ein kommentar. Skal personlig skjerpe meg på det. Det er jo sjølvsagt moro for de som tar seg bryet med å legge ut bilder å få litt feedback.

For å komme tilbake til dine, synes eg at det er nokon flotte klokker du har. Og eg gleder meg til fleire bilder. Moro å sjå ei slik fargerik samling.