Løst takk Dafho. Hjelp jeg kommer ikke inn på ebay

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Siste par dagene vil ikke pc vise ebay. Trykker jeg f.eks på linkene her inne så får jeg bare at området ikke kan vises. Er detta for no`a?

Har du prøvd med en annen nettleser? Opera eller Chrome pleier å ta sider som Safari ikke liker hvertfall.

Har du prøvd med en annen nettleser? Opera eller Chrome pleier å ta sider som Safari ikke liker hvertfall.

Mulig jeg misforstår her, prøvde meg med mozilla akkurat nå, som ligger på pc, men samme problem, den finner ikke siden. Er dette no virus eller lignende? Har ikke vært inne på ebay på over en uke, og plutselig finner ikke maskinen min siden. Bra for konto i grunn, men blikkenohappy av den grunn...

Ikke sikkert du trenger å kaste maskinen din enda. Har også hatt litt trøbbel med ebay i det siste. Både at den ikke laster opp og at den henger hvis jeg skal gjøre fritekst søk. Og for ordens skyld, jeg bruker forskjellige nettlesere.

Ikke at jeg har funnet noen logisk forklaring på når det går greit og når det er problemer.

For å sjekke om en side faktisk er nede eller om problemet ligger på din pc kan du gå hit og skrive inn adressen det gjelder :)

Skjønner du vil ha bukt på buktaproblemet, men jeg er ikkeno dataekspert.

Hvis du derimot vil handle så kan du jo ordne en App til telefonen og handle derfra:D