La oss bytte goder!

Medlem
9. aug. 2010
Sted
Vinderen, Oslo
I min venngjeng er vi flinke til å dele goder. Spesielt goder i forbindelse med at noen jobber steder som kan ha produkter de andre trenger, men også spesielle tilbud eller fordeler. Selv har jeg mange rare kontakter rundt omkring og er glad i å gjøre en byttehandel av goder.

Selv jobber jeg i Canon Norge og får derfor personalpriser på det meste i vårt sortiment. Rabattene kan vi diskutere en til en, de ønsker jeg ikke legge ut til fri beskuelse her. Det har jeg heller ikke lov til. Jeg har heller ikke ubegrenset mulighet til å gjøre personalkjøp, men siden jeg stort sett har det jeg trenger av kamera, skrivere, prosjektorer, optikk, etc. så bruker jeg sjelden opp grensen min.

Derfor tenkte jeg det kunne vært spennende med en byttetråd. Noen som har goder de ønsker å bytte mot andre goder, så fortell oss hva du har å dele.

Ta kontakt med meg om du skulle trenge f.eks. et speilreflekskamera med et skarpt og stødig makro objektiv til å ta bilder av klokkene dine, men gjerne skulle hatt en bedre pris. :)

Selv er jeg interessert i klokker, trenger en ny TV, skal bli far og er generelt glad i klær, accessories og gadgets.

Slettes ingen dum ide.

Det går vel an å dra veksler på sine "bekjentskaper" her inne uten at det nødvendigvis dreier seg om bytting, kanskje? Alle liker vi å spare noen kroner som kan settes på klokkekontoen.

Her inne finnes jo folk innen de fleste profesjoner - ref en-eller-annen yrkestråd.

Slettes ingen dum ide.

Det går vel an å dra veksler på sine "bekjentskaper" her inne uten at det nødvendigvis dreier seg om bytting, kanskje? Alle liker vi å spare noen kroner som kan settes på klokkekontoen.

Her inne finnes jo folk innen de fleste profesjoner - ref en-eller-annen yrkestråd.

Du er vel den som er best kvalifisert til å gjette på hva Espenbki vil dele med andre medlemmer av dette forum :p

Bytter gjerne en skikkelig makrolinse til Canon speilrefleksen min, mot en innleggelse på lukket akuttpsykiatrisk avd:) Det er det jeg kan bidra med, hehe.

Fleip til alvor, god ide denne tråden her, som minuteman sa, her finnes det alle mulige profesjoner.

Bytter gjerne en skikkelig makrolinse til Canon speilrefleksen min, mot en innleggelse på lukket akuttpsykiatrisk avd:) Det er det jeg kan bidra med, hehe.

Fleip til alvor, god ide denne tråden her, som minuteman sa, her finnes det alle mulige profesjoner.

Ja, hvis man skal få en slik tråd til å funke, så må man vise litt velvilje. Ikke alltid man kan bytte og få noe igjen der og da.

Hvis legger ut hva de trenger så kan man jo kontakte dem og høre om de har noe å tilby. Eventuelt om folk legger ut hva de kan tilby også.

Send meg en PM på hvilket objektiv du tenkte på, om det var et konkret ønske, så kanskje jeg kan gi deg en god pris som en start på den gode tanken bak denne tråden.

Secondman skal ha seg ny PC og jeg tenkte at det kunne være forsøket verd å sjekke om noen her inne er i den "businessen".

Han skal ha en stasjonær PC til videoredigering og den må derfor ha en viss ytelse. Dual Core, i5 eller i7, bra med RAM og rikelig med minne ellers. Tror jeg.

Jeg spør her da brukt ikke er aktuelt, en ny er relativt dyr og skulle vi ha hellet med oss er det noen her som jobber innen bransjen og kan bidra med litt rabatter. Det skal ikke være noe top-of-the-line greier. Det blir for dyrt.

I bytte kan tilbyr vi penger, men vi har også fem små dachshundvalper som skal ut av redet om snaue 8 uker. Eller en 110 ccm PitPro Bike (liten 4-takts crosser som kan brukes av både litt store barn og voksne)

Jeg er pilot, og kan fly folk rundt omkring i småfly, mot at de betaler timeprisen selvfølgelig :) Dette inkluderer også utdrikningslag, eller sightseeingturer osv. Dette er jo ingen god deal sånn sett, men det er en tjeneste jeg tilbyr :)