Yes , vil si det - en klokke. Men kanskje ikke et ur?Vis vedlegg 113245 Er det egentlig en klokke når den må lades?
Vis vedlegg 114176
Jeg skal moderere meg, Seikos kvartsverk 9F (og Bruno Söhnle) er håndverk. Og godt håndverk til og med.
En Apple Watch er virkelig ikke mindre håndverk, mindre corporate, eller mindre høyverdig enn f.eks en Rolex eller Omega.
Masseproduserte produkter fra børsnoterte selskaper alt sammen.
(Samsung er imidlertid søppel)
Hvilke deler har vært berørt av menneskehender? En Apple watch gir meg like mye håndverksmessig glede som en PCEn Apple Watch er virkelig ikke mindre håndverk, mindre corporate, eller mindre høyverdig enn f.eks en Rolex eller Omega.
Masseproduserte produkter fra børsnoterte selskaper alt sammen.
(Samsung er imidlertid søppel)
Tja, deler av kretskortene blir nok loddet for hånd av en slav... eh, arbeider i en av Foxconn-fabrikkene.Hvilke deler har vært berørt av menneskehender? En Apple watch gir meg like mye håndverksmessig glede som en PC
Jeg støtter @Kjell_J her. Dette er ikke et ur i min bok!Vis vedlegg 114210
Rykk tilbake til start - (og takk for komplimenter på vegne av alle bidragsyterne) - er en datamaskin som er så liten at den kan festes til håndleddet og som har en app som viser tiden (i tillegg til EKG, puls, skritteller, e-post, Spotify, SMS og dagens valutakurser) et ur?
Klart og tydelig - nei! (Men så er jeg alt for gammel og grinete til å være meningsberettiget).
Denne er også quartz. Skulle gjerne hat den også jeg..Vis vedlegg 114496