Hei
Jeg leverte inn en klokke til service i midten av mai. Tror ikke det var en stor sak, men siden butikken ikke hadde autorisasjon til å bytte en del måtte de sende den videre. Klokken var ca 2 år og dette var en feil jeg ikke var skyld i. Det er en relativt dyr klokke, kostet 70-80 tusen.
Nå har jeg ventet i snart 7 måneder og er enda ikke helt klok på når jeg får den tilbake. Sendte de en mail i sted og venter spent på svar.
Hvor lang tid er det en kan forvente når en klokke leveres inn til service? Jeg føler at jeg ikke har noen påvirkningskraft (utover å purre på mail og tlf).
Er det noen av dere som vet hvilke rettigheter jeg har eller krav som stilles til selger? Tar også gjerne imot anbefalinger på hvordan jeg burde håndtere situasjonen?
Jeg leverte inn en klokke til service i midten av mai. Tror ikke det var en stor sak, men siden butikken ikke hadde autorisasjon til å bytte en del måtte de sende den videre. Klokken var ca 2 år og dette var en feil jeg ikke var skyld i. Det er en relativt dyr klokke, kostet 70-80 tusen.
Nå har jeg ventet i snart 7 måneder og er enda ikke helt klok på når jeg får den tilbake. Sendte de en mail i sted og venter spent på svar.
Hvor lang tid er det en kan forvente når en klokke leveres inn til service? Jeg føler at jeg ikke har noen påvirkningskraft (utover å purre på mail og tlf).
Er det noen av dere som vet hvilke rettigheter jeg har eller krav som stilles til selger? Tar også gjerne imot anbefalinger på hvordan jeg burde håndtere situasjonen?