Late night utboxing - på kjøkkenet

Bromle

Støttemedlem
Medlem
16. mai 2011
Sted
Hardanger
Dette blir en kjapp liten utboxing. Har akkurat komen heim. Og sidan det er jobb kl 07.00 i morgon blir dette stort sett bilder og lite tekst.

Fikk eit tilbud frå ein forum medlem om å kjøpe denne. Den er så tøff at den måtte eg berre ha. Og kom altså heim i kveld følgende boks:

Dette er altså ein Sinn Tachymeter. Den er er ikkje ein del av Sinn sin vanlige kolleksjon. Men skal i følge de opplysninger eg har fått være spesialprodusert for den tyske butikk-kjeden Manufactum GmbH & Co.

Det var alt for denne gang. Sengen kaller.

God natt og takk for oppmerksomheten.

Gratulerer, er det den samme som Greg unboxet tidligere i år, fulgte det med en Stetson hatt? Det er ei tøff og kul klokke, men du må stille datoen, er jo ikke 31. juni, men 1. juli, men det gjør du nok etter en god natts søvn. Gratulerer nok engang og god natt.

Kanskje en liten historie er på sin plass. Det er sjelden jeg blir revet med - og bare må bruke penger. Dette er vel uret jeg tok med fra Tyskland i mars. Jeg så det i manufactum-butikken (er laget kun for dem - er store i Tyskland) og ble umiddelbart betatt. Jeg klarte å løsrive meg men jeg tror jaggu at jeg kom tilbake samme dagen og bare dro kortet uten å tenke på konsekvensene. Det var etterdønningene etter denne "galskap" at jeg raskt byttet den i penger igjen (i form av rolex .) ). Jeg kan virkelig med hånden på hjertet si at dette er et av de peneste ur jeg har sett, og jeg skjønner ikke at det kunne ligge så lenge ute til salgs som det gjorde her. Det er virkelig verdt alle pengene, og det er mer enn sannsynlig at du er den eneste som sporter dette i Norge. Gratulerer :)

Gratulerer masse Bromle! Denne er skikkelig flott, og veldig kult med en så anvendelig tachymeter-skala på kronografen :)

Tusen takk for alle gratulasjoner :D

Alltid hyggelig å boxe ut her på sonen.

@Jon Ali: Dette er den samme som Greg utboxet tidligere ja.

@Greg: Takk for historien. Skjønner godt at du blei revet med. Hadde i grunnen samme følelsen når eg såg den fyrste gongen. Hadde faktiskt ikkje fått med meg at den lå så lenge ute til salgs. Men då eg fekk sett den på armen til ein kompis blei eg mektig imponert. Så når eg fikk vite at han kanskje skulle selge var eg ikkje i tvil. Denne skulle eg ha.

Takk igjen for all hyggelig respons :)

Redigert av en moderator: