- Medlem
- 26. sep. 2012
Etter unboxing tidligere i uken får jeg da poste bilde av "unboxingen" av sykkelen etter lette mods i vinter. Nedboxet for vinteren nå og videre upgrades
Etter unboxing tidligere i uken får jeg da poste bilde av "unboxingen" av sykkelen etter lette mods i vinter. Nedboxet for vinteren nå og videre upgrades
Vis vedlegg 65684
Som fersk MC-fører er det direkte ille å se at det kommer sne!
Jeg vil kjøre MC og er ikke spesielt glad for at det blir mange måneder til jeg kan hente MC'en min ut fra vinteropplag!
Hva er det Folket bruker som gode MC-blader og web-sider for MC nyheter "through these dark times"?
8
Den er kjekk å kjøre, massevis av dreiemoment så må nesten ikke gire, perfekt i byen, men dekkene gir litt vibrasjoner over 80-90kmt. Lyden ble ordentlig kjekk etter at strupingen ble fjernetRåtøff! Er den morsom å kjøre? Herlig lyd i Guzzi.
Den er kjekk å kjøre, massevis av dreiemoment så må nesten ikke gire, perfekt i byen, men dekkene gir litt vibrasjoner over 80-90kmt. Lyden ble ordentlig kjekk etter at strupingen ble fjernet
Struping? Hadde du den som A2 først?
8
Edit: Utrolig lekker!!!
Arrow sportseksosen hadde baffel i seg for å tilpasse lyden så en gjeng eu byråkrater skulle bli lykkelige, nå derimot flommer det godlyd og buldring fra den søte V-motoren
Det går langsomt mot vår. Dette er jo min første vinter som "SesongMC-enke", eller hva det nå heter. Triste greier....
Situasjonen ble ikke bedre da jeg måtte(?) sette sykkelen på lagring. Det er ingen sykkel som jeg kan gå ut å klappe på for å drømme.
Grunnet mangel på "fin garage" så er det heller ikke noe alternativ å ha en hobbysykkel å skru på i den mørke årstid. Selvfølgelig kunne man hatt et byggesett av en sykkel å bygget, men slikt tar plass i et lite rekkehus.
Nå trenger ikke modellsykler ta så stor plass, men de samler støv når de blir ferdige. Det er jo heller ikke så artig, spesielt for Fruen.
Men hvordan kan man omgå det?
Jo! Det oppdaget jeg. Hvorfor ikke bygge en MC og putte den i en flaske? En flaske-MC! Litt artigere enn flaskebåt?
Jeg begynte tidlig i vinter, etter at jeg fikk tak i en flaske lønnesirup.
8