lenke til omega

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
Hei,hvis det skulle vise seg at jeg trenger en ny komplett lenke eller clasp/låsdelen til min omega mod 22525000 er det noen på forumet som har noe slikt eller må det kjøpes nytt,og i så fall hvor handler man slikt trygt kjapt og "billig":D

Mvh Morten

Jeg tror du skal ha en lenke som heter 1612-932. Den får du kjøpt hos ofrei.com for $598, det tipper jeg er det billigste og enkleste alternativet, om du ikke skulle være heldig å finne en pent brukt på Ebay/WUS/Timezone.

Sjekk alltid prisen også hos norsk Omega forhandler. Jeg har kjøpt flere Omega-lenker hos Bjerke/Lervik etc, om jeg la til moms var det lite å spare på kjøp fra utlandet.

Sjekk alltid prisen også hos norsk Omega forhandler. Jeg har kjøpt flere Omega-lenker hos Bjerke/Lervik etc, om jeg la til moms var det lite å spare på kjøp fra utlandet.

Jeg kjøpte mesh fra ofrei, uten å sjekke prisen hos norsk AD. Det viser seg at jeg kunne ha spart 500 kroner på å kjøpe den her i Norge...

Før jul kjøpte jeg en lenke til en vintage Speedmaster Pro fra www.cousinsuk.com. De var billigere en både norsk AD og Ofrei. Norsk AD var ikke mye dyerere, men de advarte meg om lang leveringstid fordi de måtte bestille fra Sveits. Når www.cousinsuk.com hadde den på lager og i tillegg var billigst endte jeg med kjøp derfra.