Lenke til PAM

Dette er ikke hverdagskost nei, men den øverste var priset så lavt at man lurer på om det er noe rart. 1/9 del av prisen for en helt ny lenke...

Dette er ikke hverdagskost nei, men den øverste var priset så lavt at man lurer på om det er noe rart. 1/9 del av prisen for en helt ny lenke...

Ja, selv om den tilsynelatende ser OK ut, med "OFFICINE PANERAI" på låsen, så har jeg også gjort meg mine tanker rundt den..
Nå skriver riktignok ikke selger at det er en OEM Panerai-lenke.....8)

Jeg har spurt på den lenka, og selger svarer litt unnvikende, ingen garanti på at det er en original Panerai lenke.:-?

Jeg har sett endel bilder av paneraier med lenke og jeg har ikke helt fått sansen for det. Jeg syntes det blir litt for massivt/to much. Er jeg den eneste som ikke har sansen for det?

Vil tro at de fleste Paneristi er av samme oppfattelse som deg, og prefererer skinnremmer til Panerai. Det er vel også det som kanskje er mest "korrekt" ift. klokkemerkets historie....

Som du sikkert har lagt merke til, finnes det også mange 3. parts produsenter som lager kraftige remmer til Panerai, mange av disse er laget av ammo-/vintageskinn for å få den riktige historiske look'en på klokka. Disse remmene kan være vel så kraftige som lenkene!

Har selv en lenke til min Panerai, men den blir lite brukt vs diverse skinnremmer. Dog skal det sies at klokken får en helt annet utseende når man setter på lenka, så man får nesten 2 forskjellige klokker :) (PAM312 -> PAM328 ).

tigergutt

Har selv en lenke til min Panerai, men den blir lite brukt vs diverse skinnremmer. Dog skal det sies at klokken får en helt annet utseende når man setter på lenka, så man får nesten 2 forskjellige klokker :) (PAM312 -> PAM328 ).
tigergutt

Paneraiene er som en kamelon, de bytter uttrykk og utfølelse like fort som man skifter reim/lenke. Du har et poeng som jeg ikke har tenkt på før.

Og ringen er sluttet:) Den lenken kjøpte jeg ny av en som ikke ville vente på en 312, og kjøpte en 328...