les artisans de Genève

Medlem
22. nov. 2009
mye reklame for dette i franske klokkeblad siste tid
prohunter med stil??
LES CREATIONS | Les Artisans De Genève

23-636x900.png

27-636x900.png

hmm.. Det der ga meg en moddetanke... Er det mulig, sånn helt uten videre, å snu urverk 180 grader slik at man får en "links" versjon av kassen?? :mrgreen::mrgreen:

Kommer til å se passe teit ut uten dato i datovinduet og cyclops kl 9?

Dato vil det være, bare opp ned ;)

Snu skive, ny datoring, snu glasset.

Antagelig lettere å lage nye skivefester (hvis nødvendig) enn å modifisere urverket.

Dato vil det være, bare opp ned ;)

Snu skive, ny datoring, snu glasset.

Antagelig lettere å lage nye skivefester (hvis nødvendig) enn å modifisere urverket.

Fadern, jeg tenkte feil :D

Dato vil vel ikke være opp ned heller, da datoskiven vel også dreier 180 grader av seg selv? Så på en sub vil det kun være cyclopsen som gjør noe, og det er som du sier bare å snu glasset.

Er jo litt kult om man er lefty da. Samtidig vil jo hele verden tro at du har en fake klokke:)

Mesteparten av dette var rett og slett grisestilig!:mrgreen:
Air-king med grelle farger på skiva? Ja takk!!!:cool:

Dato vil vel ikke være opp ned heller, da datoskiven vel også dreier 180 grader av seg selv? Så på en sub vil det kun være cyclopsen som gjør noe, og det er som du sier bare å snu glasset.

Er jo litt kult om man er lefty da. Samtidig vil jo hele verden tro at du har en fake klokke:)

Bingo, glemte helt cyclops. Seadweller? :cool:

Tenkte visst litt feil selv ;) dato blir riktig ja. Må holde tunga rett i munnen for å se det riktig for meg gitt!