Leter etter en Omega

Medlem
21. mars 2013
Sted
Oslo
Jeg så en gang reklame for en Omega klokke i et blad. Dette er nok et sted mellom 5 og 10 år siden. Mener å huske at Clooney var med. Tror muligens det var en Aqua Terra modell, men dette er jeg usikker på. Ellers husker jeg ikke så mye annet enn at det var stållenke og at uret (og muligens lenken) hadde rose-gull detaljer.

Vet det ikke er mye å gå etter, men noen andre som husker denne reklamen og hvilket ur det kan være? Det var det første uret jeg siklet på, men som tenåring hadde jeg naturligvis ikke råd.

Setter en femmer på denne:

montre-george-clooney.jpg

Selv har jeg tilsvarende minne fra denne reklamen (bortsett fra at jeg på ingen måte var tenåring at the time):

20080422_clooney_ad_high.jpg

Eller: det er egentlig feil, jeg husker det øverste reklamebildet, men da som en reklame for Deville'n (som han jo faktisk har på armen på bildet).

Flotte klokker begge to :)

Var den første jeg tenkte på, takk! Det andre uret var absolutt flott også. Er disse fremdeles mulig å kjøpe eller er det brukt som gjelder? Det første var en aqua terra?

Var den første jeg tenkte på, takk! Det andre uret var absolutt flott også. Er disse fremdeles mulig å kjøpe eller er det brukt som gjelder? Det første var en aqua terra?

Denne modellen eksisterer fortsatt, men har ikke lenger gull/stål lenke. Omega bruker kun stållenke på denne pga noen regler jeg ikke helt husker for øyeblikket.

Denne modellen eksisterer fortsatt, men har ikke lenger gull/stål lenke. Omega bruker kun stållenke på denne pga noen regler jeg ikke helt husker for øyeblikket.

Aha. Da blir det enten secondhand eller med stål når jeg en gang går for denne