Lets deal avtalen, med 80% rabatt på mekanisk ur?

Medlem
17. jan. 2013
Innlegg
1
Hei alle klokke fantaster.

Lurte bare på å høre om noen har noen erfaring med merket Theorema, som for dagen selges med 80% rabatt hos Lets Deal?

Her er lenken til de som selges : Eksklusiv, mekanisk herreklokke fra Theorema - Letsdeal.no

Syntes jo uret så litt stilig ut, kunne tenke meg en skeleton.

Hva sier dere? :) Jeg er jo ingen ekspert, så setter pris på tanker rundt dette.
 
Vel, smaken er som baken.
Og denne klokken finner du på internettet for godt under 100USD. Så noe godt kjøp er det heller ikke.
 
"Made in Germany", 100% produsert i Kina. Verdi maks 300 kroner!

Kjøp heller en Seiko 5 eller en plast Casio!
 
Ville holdt meg unna det der, er umulig å fikse på viss noe skjer (og det kommer det garantert til å gjøre).
 
Fiktig førpris og...



fiktiv deal-pris.

Disse folka har en strategi: "TAKE THE MONEY AND RUN!!!"
 
Jeg falt i fella med ett lignende merke nemlig Calvaneo, da jeg var fersk i klokkeintressen. Den kostet meg ca1400 kroner og funker ikke særlig bra. Går feil osv, selv om jeg nesten aldri har brukt det.

Skal du kjøpe ett mekanisk ur så sørg for att det oppgis hvem som har laget verket. Du bør se etter japanske verk eller sveitsiske verk. Tror de fleste produsenter som har rent mel i posen sier hvilket verk de benytter...

Japanske mekaniske ur fåes like rimelig som den Theorema saken, men ikke skeleton dog. De holder garantert mye lengre..
 
Redigert:
Har en kompis som til stadighet skryter av sine mekaniske klokker kjøpt på letsdeal...
Han gikk ikke med på at klokken var lagd i Kina, det stod jo SKREVET på klokken at den var lagd i Tyskland...
 
Skal du bruke penger på et mekanisk ur, hold deg til kjente merker eller seriøse småbedrifter med kjente mekaniske urverk.
Hvis ikke- kjøp Quarts fra anerkjent merke.
Tom