Lillebror har kommet

Medlem
31. okt. 2010
Innlegg
719
Sted
Rælingen
Har lenge fått beskjed av hun jeg bor med om at PO 8500 42mm trengte en lillebror. Sist torsdag måtte vi derfor til den lokale klinikken for å se på nytt hjertebarn som kan få pryde lankene. Alt vi visste var at det måtte bli en en gutt, at han skulle være allsidig og at han måtte være noe mindre enn storebror.

Storebror venter spent på fødestuen



Heldigvis hadde den lokale butikken et enslig eksemplar igjen av en variant som jeg har hatt lyst på i mer enn ett år nå. Har prøvd den flere ganger, og som jeg måtte si til damen som jobber i butikken: den smiler til meg. Samboeren samtykket, ting gikk fort, og før vi visste ordet av det var fødselen i gang.

Rett før han kommer til syne. Går dette bra?






En ny gutt er født!












I fars hender for første gang






Brødrene sammen!






Som nordmenn flest, født med ski på bena og på sin første skitur bare to dager etter fødselen. For et talent, far er stolt!




En enkel, stilren gutt med gode gener på 39mm, med Mercedes timeviser og polert bezel. Allsidigheten selv: sportsur, hverdagsur, dressur. Selv samboeren kan bruke denne med hell (hun har spurt flere ganger allerede).

Historien til klokken kjenner vel flere av dere, men om det er behov for litt input så kan man se her http://wristreview.com/?p=4484

Takk for oppmerksomheten!
 
Denne kan brukes til ALT. Gratulerer med den mest allsidige Rolexen:)
 
Grattis med ny lekker klokke - Dette er en av mine absolutte favoritter!:)
 
Gratulera! Deilig når ein har gått svanger så lenge, og forløysning og resultatet vert så bra:) Slitan!